onko e36 sarjan takapuskurit kaikki samoja? eli sopiiko coupen tai touringin takapuskimet sedaniin?
e36:sen takapuskurista?
Collapse
X
-
ei oo samoja, sedanin ja touringin puskimet käy keskenään mut coupen on vähän leveempi..Originally posted by hyvarinenonko e36 sarjan takapuskurit kaikki samoja? eli sopiiko coupen tai touringin takapuskimet sedaniin?e36 328 touring *projekt*
Opel Fazira -08 *muumimobiili*
Opel Corsa -00 *kauppakassi*
ex:e32 730ia
-
Ja kerran vielä! Eli SOPII !! Coupe ei ole yhtään leveämpi.Originally posted by Jk-81ei oo samoja, sedanin ja touringin puskimet käy keskenään mut coupen on vähän leveempi..
Comment
-
JAA, oon näköjään saanu ite väärää tietoo kun itelle oon ettiny jossain vaiheessa takapuskinta.just coupen puskuria olin ostamassa touringiin mut sanottiin kiven kovaa että ei käy! no, hyvä että joku korjas asian..Originally posted by antti79Ja kerran vielä! Eli SOPII !! Coupe ei ole yhtään leveämpi.e36 328 touring *projekt*
Opel Fazira -08 *muumimobiili*
Opel Corsa -00 *kauppakassi*
ex:e32 730ia
Comment
-
compact vs. muut
Lainataan vanhaa topikkia. Eli mitä eroo on compactin ja muiden korimallien puskurilla muutakun compactissa on päädyt lyhyemmät. Runkokin näyttäis olevan eri osanro:lla. Mutta kuinka paljon eroo loppupeleissä on onko esim. leveys sama?BMW e36 320i cabriolet
BMW e36 325i sedan
BMW e23 728iA
BMW e23 735iA
VW Golf Variant 1.9tdi 4Motion
Comment
-
E36:n(kin) kori kapenee kiilamaisesti takapyöristä taaksepäin eli kun compact on lyhyempi takaa niin geometrisesti ajatellen se on katkaisukohdasta leveämpi joten myös puskuri ja sen runko ovat leveämmät sen lisäksi että päädyt ovat lyhyemmät. Tämä siis päättelemällä saatu lopputulos, en ole asiaa koskaan todennut.Originally posted by _jazze_ View PostLainataan vanhaa topikkia. Eli mitä eroo on compactin ja muiden korimallien puskurilla muutakun compactissa on päädyt lyhyemmät. Runkokin näyttäis olevan eri osanro:lla. Mutta kuinka paljon eroo loppupeleissä on onko esim. leveys sama?
Comment

Comment