Osaako joku sanoa kuinka kuumaksi tuon m50 koneen kaasuläppä tulee ajon aikana ? Omassa vehkeessä se tulee melko kuumaksi vaikka ilmanputsarikotelon kyljessä oleva termostaatti toimii eikä päästä vettä kaasuläpälle asti. Jos viitsisitte testailla ja heittää jotain raakaa arviota omista lämpötiloista. Itselläni sen lämpötila on about 60 asteen tienoilla, onko liian kuuma ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 m50: kuuma kaasuläppä!
Collapse
X
-
käydäänpä testaamassa tässä koht'puoliin...
edit: No niin tulihan testattua ja oli meinaan paljon kuumempi kuin tuo 60 astetta. Oli kuin ois kuumaan silitysrautaan koskenu. No onneks älysin kokeilla 'maltilla' ja säästyin pahemmilta palovammoilta.
Sullahan tuo on Sipe vielä viileä!Last edited by draiveri; 07-06-2006, 19:25.
-
-
Originally posted by draiverikäydäänpä testaamassa tässä koht'puoliin...
edit: No niin tulihan testattua ja oli meinaan paljon kuumempi kuin tuo 60 astetta. Oli kuin ois kuumaan silitysrautaan koskenu. No onneks älysin kokeilla 'maltilla' ja säästyin pahemmilta palovammoilta.
Sullahan tuo on Sipe vielä viileä!
Mutta onkohan tuo normaalia että tällaisellakin säällä sitä kaasuläppää lämmitetään ? Kun avasin sen termostaatilta kaasuläpälle menevän letkun niin kyllä sieltä nestettä tuli eli auki se termostaatti oli ollut ihan hiljattain. Lämpöä saattaa myös hohkata jostain lohkon suunnalta että kai tämä sitten ihan normaalia on. Taitaa olla sama efekti kuin vanhoissa kupla volkkareissa joissa kaasarin kaula saattaa jäätyä umpeen keskellä kesää kun suuri määrä ilmaa virtaa kapeasta kohdasta
Comment
-
Comment