Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oranssit boksit E36 325 konetilassa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Iikoo
    Bimmer Fanatic
    • May 2004
    • 230
    • Finland

    #16
    Au fakkk! :shock:. Isot osanotot täältä!
    Perhekuljetin VW Passat Variant 2.5TDI 4MOTION
    Ex:E36 325i Coupe
    Ex:Talvilintta VW Jetta

    Comment

    • Jaksu
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2004
      • 753
      • Kempele

      #17
      Originally posted by Calypsocoupe
      Pöh, olin itsekäs ja kohotin itseni (3.7) ja coupen (4.7) synttäritunnelmiin!
      Voihan vitura minkä teit! Noh, onneksi peltiä ja muovia aina saa rahalla. Täällä syntymäpäivät coupe (3.7) ja kuski (4.7).

      ja hyvää syntymäpäivää :oops:
      xdrive

      Comment

      • hOGi
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 1295
        • Espoo

        #18
        Pahoittelut Calypson puolesta, onneksi ei käynyt pahemmin. Tätä se teettää kun on liikaa tehoa :wink:

        Joo, mutta asiaan. Noi alkuperäisen kirjoittajan mainitsemat kaksi mötikkää on tosiaan airbagin törmäystunnistimet kuten täällä jo on todettukin.

        Eurobag-2 -tyyppisessä 3-puolaisessa ratissa, joka Calypsollakin oli, on tunnistin ja kaikki muukin mekaniikka itse ratissa. Ratti itsessään on siis täydellinen airbag-järjestelmä.

        Muissa autoissa tunnistin ja mekaniikka on piilotettu takapenkin alle, jolloin ratissa ei ole muuta kuin itse bagi ja laukaisin.

        Nämä erot on hyvä ottaa huomioon rattien vaihtoa pohtiessa. Calypso, meneekö toi lipsahdus vakuutuksen piikkiin vai omasta pussista? Jos nimittäin joudut itse sen maksamaan, niin Karhulla olis myynnissä samanlainen ratti toimivalla bägillä...
        www.epicit.fi | www.biitsi.fi | www.zonga.fi

        Comment

        • Calypsocoupe
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2003
          • 2932
          • EFNU

          #19
          Originally posted by hOGi
          Pahoittelut Calypson puolesta, onneksi ei käynyt pahemmin. Tätä se teettää kun on liikaa tehoa :wink:
          Jees, sääli coupéa, tyhmää omistajaa ei tarvi sääliä :oops:

          Originally posted by hOGi
          Calypso, meneekö toi lipsahdus vakuutuksen piikkiin vai omasta pussista? Jos nimittäin joudut itse sen maksamaan, niin Karhulla olis myynnissä samanlainen ratti toimivalla bägillä...
          Juttelin tuossa erään autopeltisepän kanssa ja näillä näkymin fiksuinta, kyseinen auto huomioon ottaen, olisi ottaa rahat ja pistää itse kuntoon jahka ensin käyttää oikaisupenkissä. Epäili lunastuskuntoa vaurioiden perusteella. M3 coupen keulan osat kun on halpoja... Vakuutukset pitäisi olla hollissaan. Karhun ratille voipi olla siis käyttöä.. Jos jollakulla on mm. ylimääräistä konepeltiä, etupuskurin sisuskaluja, lokaria etc. niin ilmoitusta kehiin..

          Ps. Lupaan ettei se ainakaan rumempana tule liikenteeseen jos aletaan ehjäämään 8)
          - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

          Comment

          • Leka
            BTCF Member
            • Sep 2003
            • 7701
            • Vilppula

            #20
            Originally posted by Calypsocoupe
            Pöh, olin itsekäs ja kohotin itseni (3.7) ja coupen (4.7) synttäritunnelmiin!
            Ei nyt ihan noin rajusti olis tarvinnut... Kyllä tuosta vielä hyvä tulee.
            sigpic

            BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


            Comment

            • tokroger
              Newbiemmer
              • Jul 2004
              • 17
              • Uusimaa

              #21
              Taitaa tuo väri olla ihan yleinen airbagjärjestelmien värikoodi. Veljellä riisikupissa kaikki airbagien ja turvavyönkiristimien liittimet oli keltaisia. Niihin ei tehnyt mieli koskea... Samoin faijanpuolen A4:ssä.

              Veljen uudessa tyttöystävässä (320i -91, E36) ei näitä varusteita ole laisinkaan...

              Comment

              • Dj Niksperi
                BTCF Member
                • Oct 2003
                • 2437
                • Salo, Finland

                #22
                itsellä on myös nuo oranssit mötikät...airbagihän se on...
                BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
                Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel

                -Team Pussihousu-
                Salo///Works
                sigpic

                Comment

                • Calypsocoupe
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2003
                  • 2932
                  • EFNU

                  #23
                  Originally posted by Leka
                  Ei nyt ihan noin rajusti olis tarvinnut... Kyllä tuosta vielä hyvä tulee.
                  Jees, kärryä on alettu purkamaan ja kyllä se siitä, täytyy taas kerran kumartaa baijerilaisten insinöörien suuntaan, törmäysenergia muuttui muotoaan suht pienellä alueella ja kuski selvisi pienillä bagin kaasujen aiheuttamilla palovammoilla ja isolla vi*tutuksella..

                  Ps. Yllättävän ison pussin ovat saaneet mahdutettua tonne sporttiruoriin, vaikka ratin kokoa ei ole käytännössä tarvinut muuttaa ollenkaan.
                  - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

                  Comment

                  • hOGi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2003
                    • 1295
                    • Espoo

                    #24
                    Originally posted by Calypsocoupe
                    Originally posted by Leka
                    Ei nyt ihan noin rajusti olis tarvinnut... Kyllä tuosta vielä hyvä tulee.
                    Jees, kärryä on alettu purkamaan ja kyllä se siitä, täytyy taas kerran kumartaa baijerilaisten insinöörien suuntaan, törmäysenergia muuttui muotoaan suht pienellä alueella ja kuski selvisi pienillä bagin kaasujen aiheuttamilla palovammoilla ja isolla vi*tutuksella..

                    Ps. Yllättävän ison pussin ovat saaneet mahdutettua tonne sporttiruoriin, vaikka ratin kokoa ei ole käytännössä tarvinut muuttaa ollenkaan.
                    Palovammoilla? Mitä hittoa? Saako muuten kysyä, miten tuossa noin kävi että auto lipesi?
                    www.epicit.fi | www.biitsi.fi | www.zonga.fi

                    Comment

                    • Calypsocoupe
                      Bimmer Enthusiast
                      • Mar 2003
                      • 2932
                      • EFNU

                      #25
                      Originally posted by hOGi
                      Palovammoilla? Mitä hittoa?
                      Jebulis, eli mulla oli oikea käsi sellaisessa paikassa rattia (kello 12) että bagi puhalsi kaasut suoraan ranteeseen johon tuli puolen kämmenen kokoinen aika hyvä palovamma. Alkaa pikkuhiljaa olla parantunut.

                      Originally posted by hOGi
                      Saako muuten kysyä, miten tuossa noin kävi että auto lipesi?
                      Saahan sitä kysyä, mutta sen verran moni on jo kysynyt ettei kauheasti nappaa vatvoa...tuolta löytyy jotain:



                      Edit: Taitaa möhköratit puhaltaa kaasut kojelautaan päin? Jenkkimallit lienee kaikki noilla?
                      - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎