Au fakkk! :shock:. Isot osanotot täältä!
Oranssit boksit E36 325 konetilassa?
Collapse
X
-
-
Voihan vitura minkä teit! Noh, onneksi peltiä ja muovia aina saa rahalla. Täällä syntymäpäivät coupe (3.7) ja kuski (4.7).Originally posted by CalypsocoupePöh, olin itsekäs ja kohotin itseni (3.7) ja coupen (4.7) synttäritunnelmiin!
ja hyvää syntymäpäivää :oops:xdrive
Comment
-
Pahoittelut Calypson puolesta, onneksi ei käynyt pahemmin. Tätä se teettää kun on liikaa tehoa :wink:
Joo, mutta asiaan. Noi alkuperäisen kirjoittajan mainitsemat kaksi mötikkää on tosiaan airbagin törmäystunnistimet kuten täällä jo on todettukin.
Eurobag-2 -tyyppisessä 3-puolaisessa ratissa, joka Calypsollakin oli, on tunnistin ja kaikki muukin mekaniikka itse ratissa. Ratti itsessään on siis täydellinen airbag-järjestelmä.
Muissa autoissa tunnistin ja mekaniikka on piilotettu takapenkin alle, jolloin ratissa ei ole muuta kuin itse bagi ja laukaisin.
Nämä erot on hyvä ottaa huomioon rattien vaihtoa pohtiessa. Calypso, meneekö toi lipsahdus vakuutuksen piikkiin vai omasta pussista? Jos nimittäin joudut itse sen maksamaan, niin Karhulla olis myynnissä samanlainen ratti toimivalla bägillä...
Comment
-
Jees, sääli coupéa, tyhmää omistajaa ei tarvi sääliä :oops:Originally posted by hOGiPahoittelut Calypson puolesta, onneksi ei käynyt pahemmin. Tätä se teettää kun on liikaa tehoa :wink:
Juttelin tuossa erään autopeltisepän kanssa ja näillä näkymin fiksuinta, kyseinen auto huomioon ottaen, olisi ottaa rahat ja pistää itse kuntoon jahka ensin käyttää oikaisupenkissä. Epäili lunastuskuntoa vaurioiden perusteella. M3 coupen keulan osat kun on halpoja... Vakuutukset pitäisi olla hollissaan. Karhun ratille voipi olla siis käyttöä.. Jos jollakulla on mm. ylimääräistä konepeltiä, etupuskurin sisuskaluja, lokaria etc. niin ilmoitusta kehiin..Originally posted by hOGiCalypso, meneekö toi lipsahdus vakuutuksen piikkiin vai omasta pussista? Jos nimittäin joudut itse sen maksamaan, niin Karhulla olis myynnissä samanlainen ratti toimivalla bägillä...
Ps. Lupaan ettei se ainakaan rumempana tule liikenteeseen jos aletaan ehjäämään 8)- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
Ei nyt ihan noin rajusti olis tarvinnut... Kyllä tuosta vielä hyvä tulee.Originally posted by CalypsocoupePöh, olin itsekäs ja kohotin itseni (3.7) ja coupen (4.7) synttäritunnelmiin!
Comment
-
Taitaa tuo väri olla ihan yleinen airbagjärjestelmien värikoodi. Veljellä riisikupissa kaikki airbagien ja turvavyönkiristimien liittimet oli keltaisia. Niihin ei tehnyt mieli koskea... Samoin faijanpuolen A4:ssä.
Veljen uudessa tyttöystävässä (320i -91, E36) ei näitä varusteita ole laisinkaan...
Comment
-
itsellä on myös nuo oranssit mötikät...airbagihän se on...BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017
BMW E3 3.0s 1973
BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School"
// BMW E36 325i Sedan DIY M-sport
Jupiter Swing Sport 1966 
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto"
Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986
BMW E36 318ti Compact
BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel 
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
Comment
-
Jees, kärryä on alettu purkamaan ja kyllä se siitä, täytyy taas kerran kumartaa baijerilaisten insinöörien suuntaan, törmäysenergia muuttui muotoaan suht pienellä alueella ja kuski selvisi pienillä bagin kaasujen aiheuttamilla palovammoilla ja isolla vi*tutuksella..Originally posted by LekaEi nyt ihan noin rajusti olis tarvinnut... Kyllä tuosta vielä hyvä tulee.
Ps. Yllättävän ison pussin ovat saaneet mahdutettua tonne sporttiruoriin, vaikka ratin kokoa ei ole käytännössä tarvinut muuttaa ollenkaan.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
Palovammoilla? Mitä hittoa? Saako muuten kysyä, miten tuossa noin kävi että auto lipesi?Originally posted by CalypsocoupeJees, kärryä on alettu purkamaan ja kyllä se siitä, täytyy taas kerran kumartaa baijerilaisten insinöörien suuntaan, törmäysenergia muuttui muotoaan suht pienellä alueella ja kuski selvisi pienillä bagin kaasujen aiheuttamilla palovammoilla ja isolla vi*tutuksella..Originally posted by LekaEi nyt ihan noin rajusti olis tarvinnut... Kyllä tuosta vielä hyvä tulee.
Ps. Yllättävän ison pussin ovat saaneet mahdutettua tonne sporttiruoriin, vaikka ratin kokoa ei ole käytännössä tarvinut muuttaa ollenkaan.
Comment
-
Jebulis, eli mulla oli oikea käsi sellaisessa paikassa rattia (kello 12) että bagi puhalsi kaasut suoraan ranteeseen johon tuli puolen kämmenen kokoinen aika hyvä palovamma. Alkaa pikkuhiljaa olla parantunut.Originally posted by hOGiPalovammoilla? Mitä hittoa?
Saahan sitä kysyä, mutta sen verran moni on jo kysynyt ettei kauheasti nappaa vatvoa...tuolta löytyy jotain:Originally posted by hOGiSaako muuten kysyä, miten tuossa noin kävi että auto lipesi?
Edit: Taitaa möhköratit puhaltaa kaasut kojelautaan päin? Jenkkimallit lienee kaikki noilla?- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
Comment