Tilasin tossa uudet iskarit taakse paikallisesta varaosaliikkeestä...(eteenkin pitäis kyllä vaihtaa)
Autossa weitecin jouset -40/35mm ja myyjä todisti että boge:n automatic kaasuiskarit menee -40mm madallukseen asti... Puhuikohan ihan totta vai onko uudet iskarit heti lyömässä pohjaan ja paskana??
Millainenkohan on ajaa? Tähän asti ollu kyl ihan vakio iskarit... Kannattaiskohan viedä noi takas ja käskeä tilaamaan noi Bogen:n turbot jotka on m-alustassa? Kun ei viitsisi koko alustasarjaa tilata, kun noi weitecin jouset on alle vuoden vanhat...
Niin ja kyseessähän on toi e36 320 coupe katiska -92
Edit:
Menin sitte palauttamaan noi Bogen automaticit ja tilasin noi turbot, jotka on m-alustassa
Hinnat:
eteen vasen 182e
eteen oikea 182e
taakse 99e/kpl
pakettina 390e
Kysymys kuuluukin nyt, että oliko järkeä????? Eli mielipidettäsi kaivataan
Autossa weitecin jouset -40/35mm ja myyjä todisti että boge:n automatic kaasuiskarit menee -40mm madallukseen asti... Puhuikohan ihan totta vai onko uudet iskarit heti lyömässä pohjaan ja paskana??
Millainenkohan on ajaa? Tähän asti ollu kyl ihan vakio iskarit... Kannattaiskohan viedä noi takas ja käskeä tilaamaan noi Bogen:n turbot jotka on m-alustassa? Kun ei viitsisi koko alustasarjaa tilata, kun noi weitecin jouset on alle vuoden vanhat...
Niin ja kyseessähän on toi e36 320 coupe katiska -92
Edit:
Menin sitte palauttamaan noi Bogen automaticit ja tilasin noi turbot, jotka on m-alustassa
Hinnat:
eteen vasen 182e
eteen oikea 182e
taakse 99e/kpl
pakettina 390e
Kysymys kuuluukin nyt, että oliko järkeä????? Eli mielipidettäsi kaivataan
Comment