Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw e36 releet!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • biltema
    Bimmer Rookie
    • May 2006
    • 93
    • Jyväskylä

    bmw e36 releet!!

    olisin kysynyt jos joku alan ammattilainen tietäisi-...eli kyseessä on bmw e36 sedan malli ja kuskin jalkotilassa on sellainen rele boksi missä on neljä relettä yksi sininen yksi oranssi ja sitten kaksi vaaleansinistä joissa on täysin samat numerosarjat ja toinen on sähköikkunoiden rele ja toisesta ei ole tietoa....olisi hyvä jos joku osaisi kertoa mikä tämä rele on.....????
    sigpic-BMW 330e M-Sport-

    Ex: 2x E30, 1x E34, 9X E36, 2X E39 3x E46, 1xE60, 1xE91
  • K.S.
    Bimmer Fanatic
    • May 2006
    • 649
    • Espoo

    #2
    Sähkökattoluukku?

    Comment

    • gixxeri
      Newbiemmer
      • Jan 2006
      • 17

      #3
      mulla se toinen oli tuulilasin pesurinmoottorin rele. Vaihdoin ristiin ku ikkunat ja luukku jäi auki

      Comment

      • biltema
        Bimmer Rookie
        • May 2006
        • 93
        • Jyväskylä

        #4
        joo mutta mulla toimii vaikka sen ottaa kokonaan pois niin,kattoluukku.keskuslukko. sähköpeilit, valot ,pissapojan moottori ,pyyhkijät, kaikki..olis hyvä tietää kun välillä joutuu lainaamaan sitä relettä noille sähkölaseille kun se niiden rele on paska...eikä ole vielä uutta.....sen takia kyselin ettei siellä mitään kriittistä tapahdu vaikka jos vaihtas sen releen kokonaan niille sähkölaseille.....kun tosiaan kaikki tuntus toimivan....
        sigpic-BMW 330e M-Sport-

        Ex: 2x E30, 1x E34, 9X E36, 2X E39 3x E46, 1xE60, 1xE91

        Comment

        • zeneg
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2007
          • 1238
          • Oulu

          #5
          Löytyykö tähän vastausta? Sen rasian kun ottaa käteen, niin ylärivillä on kolmelle releelle paikka ja alarivillä kahdelle. Mulla ylärivillä on vasemmalla tämä sininen sähkölasien rele, keskellä oranssi, oikealla tyhjä. Alarivillä vasen tyhjä, oikealla iso sininen rele (mitä tämä ohjaa?). Minkä releet tulee näihin tyhjiin kohtiin ja minkälaiset ne releet tulee olla?

          Kyseessä siis sigun auto.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎