Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36:sen kuskin jalkatila märkänä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gonzalez
    BTCF Member
    • Jun 2003
    • 2632
    • Seinäjoki

    E36:sen kuskin jalkatila märkänä

    Huomasin tuossa autoa imuroidessa että lattiamatto oli kuskinpuolella märkä kaasupolkimen ympäristöstä... Imelästä hajusta (mausta :lol: ) päättelin että olisi jäähdytinnestettä! :shock:

    Onko jollain ollut samaa ongelmaa/vuotokohtia löytynyt???
    530d GT F07 2010
    325i E30 Cabriolet 1987

    Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
  • herja
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 1649

    #2
    Eipä tuo varmaan muualta voi tulla kuin lämppärin kennon suunnalta.
    Retard Member

    Comment

    • Leba
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2003
      • 2101
      • Espoo

      #3
      joo, ja tänään asenneltaessani poppeja, huomasin takalattiamaton olevan märkä kuskin puolelta mikä neuvoksi? :shock:
      Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

      Comment

      • tenutappi
        Bimmer Rookie
        • Apr 2004
        • 69
        • Nurmijärvi

        #4
        Ei muuta kun pohjan alle kohtuu jykevä ruuvari kädessä ja toivoo parasta.. Saattaa mätäpeikko olla iskeny, ja etujalkatilassa oleva neste tosissaan melko varmasti on lämppärin kennolta
        BMW M5 -92

        Comment

        • Gonzalez
          BTCF Member
          • Jun 2003
          • 2632
          • Seinäjoki

          #5
          No tuskimpa nyt mätäpeikkoja sentään vielä, oli koko matto kädessä tuos jokin aika sitten ja paikat täysin kuivat...
          Tänään ois tarkotus ruveta purkuhommiin, saa nähä mitä löytyy... :oops:
          530d GT F07 2010
          325i E30 Cabriolet 1987

          Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

          Comment

          • Sakari.H
            Newbiemmer
            • Dec 2003
            • 27
            • oulu

            #6
            lämppärin kenno

            joo ittellä oli kenno puhki ilmeisesti väärän syylärin korkin takia..oli liian kovat paineet sisällä.oli aika työläs vaihtaa

            Comment

            • Gonzalez
              BTCF Member
              • Jun 2003
              • 2632
              • Seinäjoki

              #7
              Uus kenno näköjään KL-varaosilla sedaniin 70 euroo, samanverran kun varaosahaussa käytetyt! :shock: Eipä oo näköjään kallis vaikka joutuski uusimaan... :|
              530d GT F07 2010
              325i E30 Cabriolet 1987

              Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

              Comment

              • Torttila
                Newbiemmer
                • May 2004
                • 13

                #8
                Tuskin se vika siinä autossa on??!!! Ettei vaan olisi siinä kuskin penkillä ajellut naispuoleinen henkilö ja laskenut alleen kun on kerrankin päässyt bimmerin puikkoihin :P

                Comment

                • roadster
                  Bimmer Rookie
                  • Jul 2004
                  • 133

                  #9
                  O-rengas mennyt..

                  Terve

                  Mulla tuli joskus compactissa vedet kans kuskin lattialle. Oli vittumainen homma kun aine todettiin jäähdytinnesteeksi. Ja se ei kuivu, eikä haihdu. O-rengas oli mennyt ja nesteet lattialle. Ei muuta kun penkit ja koko verhous irti ja kunnos pesu verhoukselle. Menee aikaa ja vaivaa. Muuten jää märäks ja se ei oo kiva. Ajelin sitten useita päiviä ilman verhouksia kun ne oli kuivumassa. Karua touhua, mut kuntoon tuli lopulta ja o-rengas siis vaihdettiin. Ruostesuojasin samalla auton pohjan sisältä ja laitoin vielä noisekilleriä.
                  E36 320iA Coupe, vm.-92

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎