Aika yleistä on näissä että hieman tumahtaa jos vaihtaa "rykäisten"..
Itellä ollut neljä E36 ja on tainnut jokaisesta saada tarkalla korvalla
ja rykäisten kuulumaan sen pienen tum äänen..
Ilmeisesti perässä on hieman enemmän välystä jos oikeen kolahtaa, oot varmaan tarkistanu kardaanin kannakkeen sekä ristikon ja ettei vetarissa ollut sitä varttikierrosta väljää?
Rupee menemään paikat rikki enemmälti jos jossain ois niin paljoa välyksiä, siis akselistoissa tai muualla voimansiirrossa. Viikko takaperin tuli vaihdettua omaan E30:iin takakelkan isot puslat ja perän kannatinkumi. Ennen remonttia kolahteli aika ikävästi, mutta sen jälkeen on ollut hiljaa eikä oo enää mainittavaa välystä kun kaasua pumppaa ykkösellä ajaessa Myös ajettavuuteen ne vaikuttaa aika selvästi, kun takapää ohjaa itsekseen puslien antaessa periksi.
seleveshän se perän paukahtelukin... Kaksi kiinnikettä on ratkennut läskineen pohjasta irti. Son vaan kumma että aina jotaki. nooh huome aamuna jos rupees korijaan.
seleveshän se perän paukahtelukin... Kaksi kiinnikettä on ratkennut läskineen pohjasta irti. Son vaan kumma että aina jotaki. nooh huome aamuna jos rupees korijaan.
Sitä on liikkeellä...
Itse sain melko arvokkaan laskun aikaseksi kun vein oman pommin hitsattavaksi...
Koko apurunko revenny irti..
Niin, kolauksesta en tiedä mutta tuo "tumps"-ääni lienee normaalia?? Ainakin olen törmännyt siihen muistaakseni kaikissa ajamissani bemareissa...
tuo juurikin sama tumpsahdus kuuluu omastakin 325:sta (182tkm) kun laittaa paikallaan ykkösen päälle ja kun vaihtaa rauhallisesti kakkoselle, tosin nopeissa vaihdoissa yläkierroksilla en ole tota huomannut, mut saattaa kyl johtua koneen metelistäkin
tossa mun entisessä 320:ssä en tommosta huomannut kertaakaan (160tkm)
peqqa onko sulla kans bemarissa lukkoperä kun on sieltä alkanu irtoilee?
helvetti ku piti omaanki lukkoa hommata mut ei sitä saatana kohta uskalla ku tämmösiä juttuja sattuu..
Eli kyseessä 325 ja perä tahtoo välillä paukahdella vaihdetta vaihtaessa...
Onko jollain samaa ongelmaa ja mistä se johtuu?
Minullakin on ilmennyt täysin samaa vikaa ja autoni e36 325i. Siitä ainakin on takana olevat sanotaanko niitä tukivarsiksi, niin ne ovat melkein kokonaan revennyt ja tulee sellanen kiva remontti. Arvioitu hinta kun kävin kyselemässä, niin työt n.1000€ + mitä tarvii hankkia osia. Suuntaus on kuulemma niin hankala homma. Hyvin menee muutenkin kun selvisi samalla, että kannentiiviste on mennyt ja siitäkin siis n.1000€ remontti. Ei voi mitään, pakko yrittää korjauttaa kun ei oikein itse kehtaa edes yrittää
Peqqa kuuluuko sulta kitinää ku pumppaat kaasua? sillä mul taitaa olla sama vika kun muillaki....kertoisitteko mitä tällänen homma kustantaa? opiskelijalla ei sitä ylimäärästä niin paljoo ole...
Comment