Eli eilen yhtäkkiä ilmastointi lakkasi puhaltamasta kylmää ilmaa ja keskikonsolin takaa alkoi kuulua outoa rapinaa. Sammutin koko systeemin ja sen jälkeen on tehnyt kokoajan samaa kun käynnistää sen.
Nesteet on uusittu noin puoli vuotta sitten ja toiminta on ollut moitteetonta.
Tiedän että aiheesta on kirjoitettu paljon ja olen lukenut ne kaikki läpi mutta mikään ei tunnu sopivan näihin oireisiin.
Missä voi vika olla? Kannattaako viedä jollain asiantuntijalle eli saako itse vaan pahempaa jälkeä aikaan? Menee hermot!! Yleensä on kaikki jutut saanut itse korjattua mutta ilmastoinnista en tajua tuon taivaallista :|
Olisin todella kiitollinen neuvoista että saisin taas ilmastoinnin toimimaan kunnolla.
Oikean vinkin antaja palkitaan
Nesteet on uusittu noin puoli vuotta sitten ja toiminta on ollut moitteetonta.
Tiedän että aiheesta on kirjoitettu paljon ja olen lukenut ne kaikki läpi mutta mikään ei tunnu sopivan näihin oireisiin.
Missä voi vika olla? Kannattaako viedä jollain asiantuntijalle eli saako itse vaan pahempaa jälkeä aikaan? Menee hermot!! Yleensä on kaikki jutut saanut itse korjattua mutta ilmastoinnista en tajua tuon taivaallista :|
Olisin todella kiitollinen neuvoista että saisin taas ilmastoinnin toimimaan kunnolla.
Oikean vinkin antaja palkitaan
Comment