Otsikon mukainen kulkine tuli hommattua. Ei ole tullut tehokkaammilla autoilla juuri ajettua niin olisi muutama kysymys.
Muutama asia jotka askarruttavat:
1. Kytkimen toiminta. Ottaa alhaalta ja tuntuu melko jäykältä. Ei kuitenkaan luista. Olisiko hajoamassa vai onko ominaisuus? Onko mahdollista säätää? Kuinka kalliit osat suurinpiirtein? Onko miten vaikea homma itse vaihtaa, jos kokemusta ns. "perusautoista"
2. Käyntiääni tyhjäkäynnillä hieman epätasainen. Käsittääkseni S50b30 koneessa normaalia? Kierrokset ei seilaa ja päästöt ok. Vetää hyvin.
3.Mitäpä veikkaatte hiljaisen ujelluksen aiheuttajaksi pintakaasulla, kuuluu siis jos varsin keskittyy kuuntelemaan. Vaihteisto toimii hyvin, enkä oikein usko vaihdelaatikkoon, perässäkään ei tunnu häikkää olevan.
3. Mitä tarkistuksia/säätöjä autoon olisi hyvä tehdä. Eli mahdolliset vikapaikat.
Muutoin auto ajettavuudeltaan oikein jämäkkä ja tehot tallella. Vähän hirvitti motorsport hommata kun tietää miten kyseisellä autolla aina ajettu, mutta vahva konehan tuo taitaa olla hyvin huollettuna.
Muutama asia jotka askarruttavat:
1. Kytkimen toiminta. Ottaa alhaalta ja tuntuu melko jäykältä. Ei kuitenkaan luista. Olisiko hajoamassa vai onko ominaisuus? Onko mahdollista säätää? Kuinka kalliit osat suurinpiirtein? Onko miten vaikea homma itse vaihtaa, jos kokemusta ns. "perusautoista"
2. Käyntiääni tyhjäkäynnillä hieman epätasainen. Käsittääkseni S50b30 koneessa normaalia? Kierrokset ei seilaa ja päästöt ok. Vetää hyvin.
3.Mitäpä veikkaatte hiljaisen ujelluksen aiheuttajaksi pintakaasulla, kuuluu siis jos varsin keskittyy kuuntelemaan. Vaihteisto toimii hyvin, enkä oikein usko vaihdelaatikkoon, perässäkään ei tunnu häikkää olevan.
3. Mitä tarkistuksia/säätöjä autoon olisi hyvä tehdä. Eli mahdolliset vikapaikat.
Muutoin auto ajettavuudeltaan oikein jämäkkä ja tehot tallella. Vähän hirvitti motorsport hommata kun tietää miten kyseisellä autolla aina ajettu, mutta vahva konehan tuo taitaa olla hyvin huollettuna.
Comment