Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW E36 hälytin suoraan ODB väylään

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jengstro
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2006
    • 380
    • 02-alue

BMW E36 hälytin suoraan ODB väylään

Onkos kokemuksia tälläsistä hälyttimistä mitkä keskustelee suoraan BMWn kanssa ODB liittimen kautta?
  • eeki
    BTCF Member
    • Jul 2003
    • 1966
    • HKI

Eihän tuossa mistään OBD:stä puhuta, ellen nyt missannut jotain? Tuo masiina sopii niihin autoihin missä on valmiiksi vedetty johdot hälytintä varten, eli ilmeisesti pitäis löytyä varustelistasta koodi S5GA, preparation for alarm system.. Itse laite kuulostaa hieman kyseenalaiselta, kannattanee kysyä jenkkifoorumeilta josko jollain olisi kokemuksia.
    Ducati 998 -02 //

Comment

• jengstro
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2006
      • 380
      • 02-alue

Originally posted by eeki
      Eihän tuossa mistään OBD:stä puhuta, ellen nyt missannut jotain? Tuo masiina sopii niihin autoihin missä on valmiiksi vedetty johdot hälytintä varten, eli ilmeisesti pitäis löytyä varustelistasta koodi S5GA, preparation for alarm system.. Itse laite kuulostaa hieman kyseenalaiselta, kannattanee kysyä jenkkifoorumeilta josko jollain olisi kokemuksia.
      Joo, oot oikeassa... siis joo 12 pinninen suora liitin pitäis löytyä hansikaslokeron takaa. Minun 1996(3.2) M3:sessa ei sellasta näköjään ole (attachmentti). Mites ne germaanit on tolleen tehny, osaan autoihin prewire-häly-liitin, osaan ei.

Auttakee, miten hemmetissä onnistuu aftermarket hälyn asentaminen helposti tähän vehkeeseen (DIY)? Pitäskö tän kaverin johtoväreihin luottaa, ei vaan näytä lootat samanlaiselta kun mulla http://forums.bimmerforums.com/forum...ighlight=alarm
      Attached Files

Comment

• jengstro
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2006
        • 380
        • 02-alue

Originally posted by jengstro
        Auttakee, miten hemmetissä onnistuu aftermarket hälyn asentaminen helposti tähän vehkeeseen (DIY)?
        Itse itselleni vastaten, Cobran hälytin jäi käteen tänään... ystävällinen myyjä antoi tutkia mallikohtaista asennusohjetta, ettei tartte ruveta ettimään niitä oikeita piuhoja.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎