Onkos kokemuksia tälläsistä hälyttimistä mitkä keskustelee suoraan BMWn kanssa ODB liittimen kautta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW E36 hälytin suoraan ODB väylään
Collapse
X
-
Eihän tuossa mistään OBD:stä puhuta, ellen nyt missannut jotain? Tuo masiina sopii niihin autoihin missä on valmiiksi vedetty johdot hälytintä varten, eli ilmeisesti pitäis löytyä varustelistasta koodi S5GA, preparation for alarm system.. Itse laite kuulostaa hieman kyseenalaiselta, kannattanee kysyä jenkkifoorumeilta josko jollain olisi kokemuksia.Ducati 998 -02 //
-
-
Originally posted by eekiEihän tuossa mistään OBD:stä puhuta, ellen nyt missannut jotain? Tuo masiina sopii niihin autoihin missä on valmiiksi vedetty johdot hälytintä varten, eli ilmeisesti pitäis löytyä varustelistasta koodi S5GA, preparation for alarm system.. Itse laite kuulostaa hieman kyseenalaiselta, kannattanee kysyä jenkkifoorumeilta josko jollain olisi kokemuksia.
Auttakee, miten hemmetissä onnistuu aftermarket hälyn asentaminen helposti tähän vehkeeseen (DIY)? Pitäskö tän kaverin johtoväreihin luottaa, ei vaan näytä lootat samanlaiselta kun mulla http://forums.bimmerforums.com/forum...ighlight=alarm
Comment
-
-
Originally posted by jengstroAuttakee, miten hemmetissä onnistuu aftermarket hälyn asentaminen helposti tähän vehkeeseen (DIY)?
Comment
-
Comment