Announcement

Collapse
No announcement yet.

-93 e36 325 coupe etujousien vaihto ongelmia..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tiksa
    Newbiemmer
    • Jun 2006
    • 12

-93 e36 325 coupe etujousien vaihto ongelmia..

Onko bemarilla oma jousipuristin etujousia varten kun itse en saanut puristettua tarpeeksi..? Sain puristimen ain kolmen kierroksen väliin.. Vai onko minun puristimeni vain huono vai teinkö jotain väärin..? Ja sitten vielä hajosi varmaan abs-anturi kun heiluttelin tolppaa kotelossa.. Kun syttyi "remontin" jälkeen abs valo. Kiitos tiedoista jo etukäteen!!
  • Dandy
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2003
    • 1438
    • ....

Tuttua e46:sta. En millään saanut ylimmän kierteen yli puristettua, kun piti vielä lautanen saada päälle. Kotiviritelmällä onnistui: Eli ensin puristin neljän kierteen yli, rautalangalla kiinni, sitten siirsin puristimen alemmas. Seuraavaksi sain lautasen päälle ja kun on lautanen kiinnitetty niin rautalangat poikki. Ei ehkä suositeltavin tai turvallisin, mutta noin toimi.

ABS anturi hajosi myös. Maksoi 115 euroa...

Comment

• mauritiusblau
      Bimmer Rookie
      • Jul 2006
      • 125
      • Espoo

Ei ehkä kannattas vaihtaa itse jos ei ole oikeita työkaluja ja asiantuntemusta...
      Siinä sitten vain tekee enemmän tuhoo kun hyvää
      E32 750iA -88

-E36 328iA Coupè M-sport -97
      -E36 325i Coupè German looker -93
      sigpic

Comment

• tiksa
        Newbiemmer
        • Jun 2006
        • 12

jep.. kiitoksia tiedosta!! ja onhan se niinkin ettei kannattaisi itse jos ei osaa laittaa.. Mutta olen itse ammatiltani ajoneuvoasentaja.. ja vanhassa työpaikkassani oli minun mielästäni vaihtoautona joku bimmeri ja muistaakseni siihen tarvittiin ainakin oma puristin.. En silti osaa varmaksi sanoa. Mutta kai minä tästä selviän...?

Comment

• JaHu85
          BTCF Member
          • Dec 2005
          • 607
          • vaasa

itellä oli kans ongelmia painaa jousi tarpeeksi kasaan. mut siitä selvittii lainaamalla paria puristinta vielä lisää. eli 4 puristimella sain painettua tarpeeksi
          E30 318i M43 -88

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎