Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 Touringista?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • carlsberg
    Bimmer Rookie
    • Sep 2005
    • 37
    • Kuopio

    E36 Touringista?

    Moro! Eli oltais ostamassa tuommosta 320 -96 Tourinkia, niin siitä olisin kiinnostunut tietämään, että mitä kannattaa katsoessa erityisesti syynätä? Kyseessä on tuontiauto, koska nuilla varusteilla olevia ei meinaa suomi-autoina löytyä... Autohan on manuaalivaihteistolla.
    Lähinnä tässä minua hermostuttaa se moottori-puoli. Eli kun ihmisiltä en oo kuullu oikeestaan mitään muuta kun huonoa nuista bmw:n kutoskoneista, niin olisko täällä jollain jotain hyvääkin sanottavaa? Sillä on myyjän mukaan ajettu 200000 ja täydellinen huoltokirja on, mutta voiko niihin ikinä luottaa(no siis automyyjäänhän ei kannata ikinä luottaa...?)? Kaveri kertoili, että vesipumpun ja termostaatin vaihto kannattaa tarkistaa, että ne vaihtamalla vois ehkäistä monia huolia.
    Auton voi nostaa nosturille, että pääsee sitä altakin päin tiirailemaan.
    Lohkolämmittimen asennusta jo kyselin ja osineen olis jotain hilkun alle 200€!
    Kertokaa ihmeessä mitä kannattais kysellä myyjältä ja kaikki mihin kannattaa kiinnittää huomioo!
    Kaikki tieto on tervetullutta!

    -Jarno-
  • Smack
    BTCF Member
    • May 2005
    • 320
    • Oulu

    #2
    Originally posted by carlsberg
    Moro! Eli oltais ostamassa tuommosta 320 -96 Tourinkia, niin siitä olisin kiinnostunut tietämään, että mitä kannattaa katsoessa erityisesti syynätä? Kyseessä on tuontiauto, koska nuilla varusteilla olevia ei meinaa suomi-autoina löytyä... Autohan on manuaalivaihteistolla.
    Lähinnä tässä minua hermostuttaa se moottori-puoli. Eli kun ihmisiltä en oo kuullu oikeestaan mitään muuta kun huonoa nuista bmw:n kutoskoneista, niin olisko täällä jollain jotain hyvääkin sanottavaa? Sillä on myyjän mukaan ajettu 200000 ja täydellinen huoltokirja on, mutta voiko niihin ikinä luottaa(no siis automyyjäänhän ei kannata ikinä luottaa...?)? Kaveri kertoili, että vesipumpun ja termostaatin vaihto kannattaa tarkistaa, että ne vaihtamalla vois ehkäistä monia huolia.
    Auton voi nostaa nosturille, että pääsee sitä altakin päin tiirailemaan.
    Lohkolämmittimen asennusta jo kyselin ja osineen olis jotain hilkun alle 200€!
    Kertokaa ihmeessä mitä kannattais kysellä myyjältä ja kaikki mihin kannattaa kiinnittää huomioo!
    Kaikki tieto on tervetullutta!

    -Jarno-

    Jaajaa, ei kai noissa moottoreissa minun tietääkseni mitään erityisen huonoa ole. 200tkm ajetussa luulisi vesipumpun jo olleen vaihdettu, jos ei ole niin voi nasahtaa milloin vain. Itse ostin saksasta vm 96 150tkm ajetun 320:n vuosi sitten, termostaatti piti vaihtaa ja vesipumppu vaihdettiin varmuuden vuoksi. M52 koneeseen lohkolämmitin maksaa tosiaan 100e, vissiin se kone tuossakin on. Ite olen nyt 22tkm ajellut ja eipä mitään murheita moottorin suhteen ole ollut.

    Nuin muuten tuon verran ajetusta voisi todeta, että tuulilasi ja kaikki erilaiset puslat yms on joko vaihdettu tai sitten joudut vaihtamaan ne omaan laskuusi

    Comment

    • karsta
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2006
      • 263
      • Hollola

      #3
      Nostetaanpas vanhaa.

      Itsellä edessä myöskin E36 Touringin hankinta, 323 tai 328. Kulutuslukemat, käyttö- ja huoltokulut taitavat näiden kahden mallin välillä olla suurin piirtein samat? Onko jollakulla tästä pikkufarkusta huonoja kokemuksia?
      Opel Insignia Sports Tourer Innovation 2.0D AT8 -18 käyttis
      Ford Mustang GT 5.0 -95 NOS kylpyamme

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎