eli e36 325 coupe olis auto josta tarttis todennäköisesti vaihtaa ilmastoinnin kenno tai mikä siellä koelaudan alla onkaan. mistä kautta se mahtaa tulla pois sieltä?koneehuoneen puolelta vai jostain hantin jalkatilasta? paljonko joutuu purkamaan että sen saa edes näkyviin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 ilmastoinnin kennon vaihto?!
Collapse
X
-
Kojelaudan jodut purkamaan jos todellakin meinaat höyrystimen vaihtaa. Kennolla voidaan tarkoittaa kumpaakin, lauhdutinta sekä höyrystintä. Puhekielessä sana "kenno" tarkoittaa autoilmastoinnissa lauhdutinta joka sijaitsee auton keulassa.J.Tuomi
www.ac-carsystems.fi
-
-
Originally posted by AC-CarsystemsKojelaudan jodut purkamaan jos todellakin meinaat höyrystimen vaihtaa. Kennolla voidaan tarkoittaa kumpaakin, lauhdutinta sekä höyrystintä. Puhekielessä sana "kenno" tarkoittaa autoilmastoinnissa lauhdutinta joka sijaitsee auton keulassa.
no se on sit vissiin se höyrystin kun tosiaan koelaudan alla pihisee kun laittaa ilmastoinnin päälle.voi perseensuti jos joutuu koko koelaudan purkamaan
Comment
-
-
Tarkista nyt vielä ettei paisuntaventtiili vuoda. Seuraa niitä putkia jotka menee tulipellin läpi sisään. Ne putket menevät sen paisuntaventtiilin läpi, kulmikas kapistus. Nyt en muista ihan tarkaan pääseekö sen vaihtamaan hanskalokeron alta vai konehuoneen puolelta.J.Tuomi
www.ac-carsystems.fi
Comment
-
-
Originally posted by AC-CarsystemsTarkista nyt vielä ettei paisuntaventtiili vuoda. Seuraa niitä putkia jotka menee tulipellin läpi sisään. Ne putket menevät sen paisuntaventtiilin läpi, kulmikas kapistus. Nyt en muista ihan tarkaan pääseekö sen vaihtamaan hanskalokeron alta vai konehuoneen puolelta.
tarkoitat varmaan kuvassa olevaa osa nro.3 http://www.realoem.com/bmw/showparts...55&hg=64&fg=15
Comment
-
-
Originally posted by sippistarkoitat varmaan kuvassa olevaa osa nro.3 http://www.realoem.com/bmw/showparts...55&hg=64&fg=15J.Tuomi
www.ac-carsystems.fi
Comment
-
-
noniin nyt on taas tapahtunut yllättävä käänne!kävin vianorilla ja laitettiin lisää kaasua ja meinaattiin kuunnella että mistä suhisee.....ei pihaustakaan.ja nyt sitten äsken olin ajelulla ja alkoi pihisemään niin näppäilin hetken aikaa ilmastointi päälle ja pois niin sitten lakkasi taas pihisemästä ja alkoi pirtti jäähtymään.miksiköhän se sellaista tekee?!
Comment
-
-
Originally posted by AC-CarsystemsTarkista nyt vielä ettei paisuntaventtiili vuoda. Seuraa niitä putkia jotka menee tulipellin läpi sisään. Ne putket menevät sen paisuntaventtiilin läpi, kulmikas kapistus. Nyt en muista ihan tarkaan pääseekö sen vaihtamaan hanskalokeron alta vai konehuoneen puolelta.
mikäs ton venttiilin idea/käyttötarkoitus on?
Comment
-
-
Originally posted by sippismikäs ton venttiilin idea/käyttötarkoitus on?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by sippismikäs ton venttiilin idea/käyttötarkoitus on?
Automotive Air Conditioners
Thermal Expansion Valve:
Another pressure-regulating device is the expansion valve. This is used by most import and aftermarket systems. The expansion valve can sense the pressure and temperature of the refrigerant, which makes it very efficient in controlling refrigerant to the evaporator. There are several different varieties of expansion valves. The most common type is the Chrysler "H" block valve and is quite efficient. The down side is that, like the orifice tube, it can become clogged with debris and have they contain moving parts which can stick or fail over time. An important thing to note is that by design the compressor can way out pump the flow of refrigerant through the expansion valve. This is why there is low-pressure from the expansion valve back to the compressor.
zSB(3,3)
The expansion valve has a capillary tube with a thermal bulb that controls how far open or closed it is. The thermal bulb and the internal pressure of the refrigerant balance to control just the exact amount of refrigerant needed. The thermal bulb is clamped to the output of the evaporator. If not enough refrigerant is flowing to cool the evaporator this bulb will sense it and open more or vice versa.N62 Money Spender Club
Comment
-
Comment