Elikkäs. olin tässä katsomassa tuollaista -93 325 coupea ja auto vaikutti muuten todella hyvältä, mutta ripeässä kiihdytyksessä vaihtaessa ykköseltä kakkoselle kohtalaisen ripeästi kuuluu vaimea särinän kaltainen ääni. samanlainen vaimea ääni kuului kun ajaessa painoi vaihdekeppiä vapaalta poispäin(esim. kolmoselta ylös). onko kellään samanlaisia kokemuksia ja onko kyse suurestakin viasta? yksi epäilys on että rattaat ovat hieman saaneet siipeensä joskus huonojen öljyjen takia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 325 vaihdelaatikko ääntää
Collapse
X
-
Voi se nätillä käytöllä ja öljyjen vaihdolla kestääkin vielä jonkin aikaa, mahdoton sanoa. Mutta hinnan alennusta pitäisi saada. Itse kyllä kiertäisin tuon auton kaukaa ostotarkoituksella liikuttaessa, varmaan on jotain muutakin komponenttia revitetty/kohdeltu kaltoin. E36:ssa on jo valinnan varaa nykyisin.
Comment
-
-
niin sitähän siinä vähän pelkäänkin että on revitelty pahasti, mut oli vaan niin perkeleen hyvän oloinen muuten. moottori kävi kuitenkin todella hyvin eikä sen kanssa ollut mitään ongelmia. mut onhan noissa tietenkin nykyään melko paljon valinnan varaa- 2003 Bmw Z4 e85 3.0i
- 2007 Bmw X5 e70 3.0d
Comment
-
-
Originally posted by Smuli-Elikkäs. olin tässä katsomassa tuollaista -93 325 coupea ja auto vaikutti muuten todella hyvältä, mutta ripeässä kiihdytyksessä vaihtaessa ykköseltä kakkoselle kohtalaisen ripeästi kuuluu vaimea särinän kaltainen ääni. samanlainen vaimea ääni kuului kun ajaessa painoi vaihdekeppiä vapaalta poispäin(esim. kolmoselta ylös). onko kellään samanlaisia kokemuksia ja onko kyse suurestakin viasta? yksi epäilys on että rattaat ovat hieman saaneet siipeensä joskus huonojen öljyjen takia....
Comment
-
-
Vähän selvennystä... Siis kun vaihde on päällä ja keppiä työntelee niin silloin kuuluva "hyrinä" on samanlainen ääni kuin korkeilla kierroksilla 1->2 vaihtaessa. En tiedä selvensikö paljoa
niin ja mittarissa on 197tkm ja hintaa 8700eLast edited by Smuli-; 31-08-2006, 17:14.- 2003 Bmw Z4 e85 3.0i
- 2007 Bmw X5 e70 3.0d
Comment
-
Comment