Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 mittariston lasin irroitus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *toni*
    Bimmer Rookie
    • Jun 2005
    • 76
    • HELSINKI

e36 mittariston lasin irroitus

elikkäs osaakohan joku kertoa mulle mitenkähän e36 :sen mittariston lasin saa kätevästi irti siitä mittariston kotelosta..?
    Mittaristoa olisi tarkoitus komistaa kromirinkuloilla oon kerran aikaisemmin yrittänyt lasia irroittaa mutta siitä ei tullut yhtikäs mitään lasi halkes ja muutenkin liimaa joutu sinne tänne
    Jos joku tietäisi helpon saati ehjän tavan irroittaa tuon linssin ja viittis kertoa siitä mulle ohjeet niin olisin erittäin kiitollinen...
    sigpic
    e36 325 ia cabrio
  • Caikkone
    Bimmer Rookie
    • Jun 2005
    • 95
    • Tornio

Ei sitä lasia tarvi irrottaa ku rinkulat asentaa. Se mittaristo menee kahtia ja rinkulat asennetaan takakautta. Eikö tullu ohjeita mukana asennuksesta?

ex. e36 325iA Coupe -94

Nyt.
    e46 330i Sedan -02
    e70 X5 xDRIVE 35d -10

Ski-Doo MXZ 600sdi XRS -07
    CAN-AM DS250 -06

Comment

• *toni*
      Bimmer Rookie
      • Jun 2005
      • 76
      • HELSINKI

Originally posted by Caikkone
      Ei sitä lasia tarvi irrottaa ku rinkulat asentaa. Se mittaristo menee kahtia ja rinkulat asennetaan takakautta. Eikö tullu ohjeita mukana asennuksesta?
      itseasiassa rinkuloita en ole vielä saanut mutta kaikki mitä oon täältä foorumilta löytänyt on ollut semmosia päällepäin liimattavia eikä syviä malleja.. jos jostain semmoset syvät mallit löytyisivät niin ei muuta kun tännepäin vaan niitä kauppaamaan

kerran jo lasi meni piloille ku sähläsin liiman kanssa ku en tiennyt miten ne saa asennettua ne ei mahtunut niistä mittarin koloista sisään ja purkasin linssin liimauksista ohjeita vaan ei tullut mukana...
      sigpic
      e36 325 ia cabrio

Comment

• Blindi
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2005
        • 524
        • Järvenpää

Suosittelen kyllä takakautta asentamista. Rinkuloiden pitäisi mennä tietyssä asennossa aika kiltisti sisään, ja sopivilla suikaleilla kaksipuolista teippiä täytettynä ovat mulla myös pysyneet paikallaan. Teipin kanssa on aika helppo laittaa kohdalleenkin kun liimapinta ei ole niin tiukka etteikö voisi korjailla, ja korjailu ei sotke paikkoja kuten liiman kanssa.

Mulla oli rinkuloissa (taisin hmr tradingista aikoinaan tilata) valmiina joku juuri kaksipuolisen teipin suikaletta muistuttava pötkö niissä, mutta siinä oli liimapinta vähän turhan heikko eikä pinta edes ottanut tasaisesti kiinni, niin ei pysyny.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎