Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 M3 helmalevikkeet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jani77
    Newbiemmer
    • Apr 2006
    • 14

E36 M3 helmalevikkeet

Onko E36 M3 helmalevikkeissä ja puskureissa eroja sedan ja coupe mallien kesken eli käykö esim. coupen takapuskuri ja helmalevikkeet sedan malliin..?? Millainen on noiden levikkeiden kiinnitys,ilmeisesti jollain muoviklipsuilla ainakin alkuperäisissä??

Mistä olette ostaneet noita helmalevikkeitä ja ovatko olleet minkä hintaisia ja millainen sopivuus,kun olis tarve ainakin niille levikkeille sedaniin..
  • visa e36
    BTCF Member
    • Jan 2005
    • 753
    • Järvenpää

Streettuningcar:sta saat helmat 95€. Sedanin ja coupen helmat ovat erilaiset.. sopii tietysti pienellä vaivalla. Puskurit menevät sedanissa ja coupessa päikseen.
    Nykyiset
    -63 Pontiac Catalina convertible
    -05 E53 X5 3.0d

Comment

• Style-0
      Bimmer Rookie
      • Oct 2005
      • 58

Itse tilasin perjantaina helmat ja asentelin viikonloppuna...mulle kyllä liikkeessä sanottiin josta tilasin ne että sedaniin ja coupeen KÄY samat helmat...että akselin väli ois sama...ja kyllähän nuo suoraan passasikin...
      hinta haitari on 90-280e ainakin mitä ite kyselin...nuo makso 240e
      <<<<----

Comment

• visa e36
        BTCF Member
        • Jan 2005
        • 753
        • Järvenpää

Originally posted by Style-0 View Post
        Itse tilasin perjantaina helmat ja asentelin viikonloppuna...mulle kyllä liikkeessä sanottiin josta tilasin ne että sedaniin ja coupeen KÄY samat helmat...että akselin väli ois sama...ja kyllähän nuo suoraan passasikin...
        hinta haitari on 90-280e ainakin mitä ite kyselin...nuo makso 240e
        <<<<----
        On toki saman mittaiset. En tosin tiedä noista orkkis helmoista onko samat (coupe ja sedan) mutta ainakin nuo lasikuituhelmat on eri. Syystä että ne taittuu ovien väliin. Kummatkin saa sopimaan kun leikkaa (esim. rälläkällä) taitokset pois ja asentaa ne vaikka helman sauman kohdille.
        Nykyiset
        -63 Pontiac Catalina convertible
        -05 E53 X5 3.0d

Comment

• Style-0
          Bimmer Rookie
          • Oct 2005
          • 58

Juu...carzonen lasikuituhelmat laitoinkin...nuo kävi suoraan ilman mitään muokkaamisia...melkein liian helppoa

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎