Ehtoota itse kullekin,
ongelmana olisi seuraava:
tasakaasulla ajettaessa ärsyttävä pieni nykiminen, tuntee perssauksessa, missäpäin aloittaa hutkinta/tutkinta?
Aikanaan huomattu että Boschin tulpat ei passaa, ei tarvinnut ajaa paljoa kun alkoi rytkimään, vaihdettu NGK:t ( tyyppiä en muista, mutta kirjojen mukaiset ), pa-suodatin on vaihdettu 25 tkm sitten, käy kaikilla, ei vikakoodeja, läppäanturikin vaihdettu. Mitähän seuraavaksi ?
Onko suorasytkä miten tarkka jännitteestä koska valot näin pimeinä keleinä näyttävät hieman kirkastuvan/himmentyvän pulssin omaisesti, hiilet/säädin laukeamassa saati sitten laturi ? Poppivehkeet ei kummoset, kaksi vahvistinta ja 1 faradin konkka, olisiko sitten konkka menossa ja imisi virtaa sangen epäsäännöllisesti ?
Kiitos ja kumarrus etukäteen,
Sampo
ongelmana olisi seuraava:
tasakaasulla ajettaessa ärsyttävä pieni nykiminen, tuntee perssauksessa, missäpäin aloittaa hutkinta/tutkinta?
Aikanaan huomattu että Boschin tulpat ei passaa, ei tarvinnut ajaa paljoa kun alkoi rytkimään, vaihdettu NGK:t ( tyyppiä en muista, mutta kirjojen mukaiset ), pa-suodatin on vaihdettu 25 tkm sitten, käy kaikilla, ei vikakoodeja, läppäanturikin vaihdettu. Mitähän seuraavaksi ?
Onko suorasytkä miten tarkka jännitteestä koska valot näin pimeinä keleinä näyttävät hieman kirkastuvan/himmentyvän pulssin omaisesti, hiilet/säädin laukeamassa saati sitten laturi ? Poppivehkeet ei kummoset, kaksi vahvistinta ja 1 faradin konkka, olisiko sitten konkka menossa ja imisi virtaa sangen epäsäännöllisesti ?
Kiitos ja kumarrus etukäteen,
Sampo
Comment