Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 sedan puhallin ongelmaa..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ässä lavaan
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1717
    • Savo

    e36 sedan puhallin ongelmaa..

    eli puhallin ei toimi kuin täysillä eli "4" asennossa. meinaa vetää huuruun heti ikkunat, jos sammuttaa/vääntää pienemmälle tuuletuksen.

    missä vika? palanu jokin vastus tjs? :think

    ahistaa ajella siinä hullussa hurinassa mikä täydellä teholla puhaltimesta lähtee!
    E91

    Exät:
    E36 325i -93 Cabriolet
    E36 325i -93 Cabriolet "Kerscher"
    E36 325i -91 Sedan
    E30 325i -85
  • bmwpowerman
    Bimmer Rookie
    • Feb 2005
    • 190
    • Lestijärvi

    #2
    vaihda "siili" lämmityslaitteen etuvastus viralliselta nimeltään hinta about 30-50€ hujakoilla riippuu onko tarvike vai alkuperäinen, itse ostin tarvikeosan ja puhallin toimi mutta hieman vaisummin kuin alkuperäisellä mutta sillä ei ollu mulle väliä koska auto meni vaihtoon pääasia että pelas .itellä sama vika oli omassa e36:ssa aikoinaan. helppo ite vaihtaa vänkärin puolelta hanskalokeron alta se pahvi pois ja sieltä pääsee käsiksi osaan
    e91 320d -05
    ex:
    e46 328ci -99
    e36 316i -92
    e30 325i -86

    Comment

    • rjm
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2005
      • 353
      • Pirkanmaa

      #3
      Vastus sieltä on joka tapauksessa mennyt. Mulla se vastus oli kuskinpuolen jalkatilan yläpuolella. Tän mallin vastuksessa lämpösulake pamahtaa. Semmoisen uuden voi hakea elektroniikka liikkeestä muutaman euron hintaan ja taas puhallin pelaa.

      Comment

      • ässä lavaan
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 1717
        • Savo

        #4
        hmmm :think kummastakohan rupean nytten vikaa ehtimään?
        E91

        Exät:
        E36 325i -93 Cabriolet
        E36 325i -93 Cabriolet "Kerscher"
        E36 325i -91 Sedan
        E30 325i -85

        Comment

        • metanolman83
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2006
          • 249
          • itä suomi

          #5
          jos sen lämpösulakkeen vaihtaa niin kannattaa muistaa että sitä ei ainakaan tinaa kiinni kun se käy pikkuisen kuumana niin ne tinat sulaa. eli jossain käytät piste hitsissä tai sitten siihen saa semmoisia holkkeja sieltä elektroniikka liikkestä. itse ostin sulakkeen ja holkit niin maksoi yhteensä 4€. noita puhaltimen vastuksia on kait useammanlaisia ja sijaitsevat eri paikoissa... itsellä kuskin jalkotilassa..

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎