Joo eli tuli tuossa otettua RST-putkea ja käyriä töistä jemmaan kun tarkoituksena on tehdä pakoputkiston loppuosa. Ja tunnetusti kun nälkä kasvaa syödessä ajattelin tehdä tupla-ulostulot taakse, molemmat omalla vaimentimella. Tuli vaan mieleen että onko kukaan tehnyt omaansa vastaavaa? Rupesin vaan funtsimaan että miten sijoitan toisen vaimentimen ko sille ei varsinaisesti ole paikkaa oikealla puolella takaapäin katsottuna. Antakaa vinkkejä...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36seen putkistoa tekemässä...
Collapse
X
-
Joo, tuli eilen illalla hieman pähkailtyä auton alla ja soviteltua putkia ja kaaria... taitaa tulla yhden vaimentimen keikka... Osaako kukaan suositella hyvää ja suht. edullista vaimenninta. Onko kenelläkään kokemuksia noista Motonetin kromatuista vaimentimista...?Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Comment
-
-
Originally posted by LaxaJoo, tuli eilen illalla hieman pähkailtyä auton alla ja soviteltua putkia ja kaaria... taitaa tulla yhden vaimentimen keikka... Osaako kukaan suositella hyvää ja suht. edullista vaimenninta. Onko kenelläkään kokemuksia noista Motonetin kromatuista vaimentimista...?
Sekä Virtasen Moottori Oy:llä, että Prostreetillä on myynnissä aivan tajuttoman halpoja kiillotettuja rosterivaimentimia. Laatu on yllättänyt erittäin positiivisesti :wink:
Ja linkkiä:
Virtasen Moottori Oy: http://www.sportpug.com/spforum/inde...art=0#msg78623
Prostreet: http://www.prostreet.fi/viritysosat/...imentimet.html
Ja hintavertailun vuoksi MPM-Performance myy aivan identtisiä vaimentimiaan seuraavanlaisin hinnoin :lol: http://www.mpm-performance.com/vaimentimet.html\\\V Wannabe-Power
Comment
-
-
joo tuota noin itse olen laittamassa ja pönttöjä molemmille puolille,tupla ulos tulot molemmin puolin.
mulla on vähän isompi projekti siitä meneillään. :idea:
olen leikannut vanhan akku kotelon paikan kokonaan pois ja hitsannut siihen uuden pelti kulman jäykiste urineen takaisin.
joten nyt on toisellakin puolella melkein yhtä paljon tilaa pöntölle kun toisella puolen ja pönttö istuu todella hienosti paikoilleen!
akku ja vararengaskin mahtuvat vielä hyvin paikoilleen!BMW E3six 325i sp-edition by jakeboss
Comment
-
-
Originally posted by jakebossjoo tuota noin itse olen laittamassa ja pönttöjä molemmille puolille,tupla ulos tulot molemmin puolin.
mulla on vähän isompi projekti siitä meneillään. :idea:
olen leikannut vanhan akku kotelon paikan kokonaan pois ja hitsannut siihen uuden pelti kulman jäykiste urineen takaisin.
joten nyt on toisellakin puolella melkein yhtä paljon tilaa pöntölle kun toisella puolen ja pönttö istuu todella hienosti paikoilleen!
akku ja vararengaskin mahtuvat vielä hyvin paikoilleen!Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Comment
-
Comment