jep,eli ulinaa kuuluu perästä ja nyt kysynkin että mistä kannattaa vikaa lähteä etsimään?ulina loppuu mielestäni jonkin ajan päästä kun on liikkeellä?asiaa varmasti on puitu maailman tappiin asti mutta mun käsitys tästä foorumista on se että täältä saa apuja...joo koitin searchilla....toki jos aikaa olisi,en kyselisi vaan koittaisin itse löytää vian mutta kun töissä on kellonympäri niin ei jää aikaa etsiskelylle...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 -93 320 ulinaa perästä?
Collapse
X
-
Originally posted by apassi View Postjep,eli ulinaa kuuluu perästä ja nyt kysynkin että mistä kannattaa vikaa lähteä etsimään?ulina loppuu mielestäni jonkin ajan päästä kun on liikkeellä?asiaa varmasti on puitu maailman tappiin asti mutta mun käsitys tästä foorumista on se että täältä saa apuja...joo koitin searchilla....toki jos aikaa olisi,en kyselisi vaan koittaisin itse löytää vian mutta kun töissä on kellonympäri niin ei jää aikaa etsiskelylle...
-
-
Mikäs vois olla vikana kun oma -94 E36 Coupe ulisee välillä kun päästää kaasun tai painaa kytkimen pohjaan. Veto päällä ei kuulu mitään. Ääni ei kuulu aina, mutta ei oo väliä onko autolla ajettu 100km vai 1km. Kuuluu myös käännettäessä.
Mun mielestä ääni kuuluu takaa.BMW 330e Touring -21
Ex: BMW 530d Touring -08 - BMW 320d Touring -08 - BMW 320i Touring -04 - BMW 328i Cabriolet -96 - BMW 320i Touring -01 - BMW 528iA Touring -99 - BMW 520i -87 - BMW 318i -88 - BMW 518i -86 - BMW 320i Coupe -94
Comment
-
-
Originally posted by apassi View Postjep,eli ulinaa kuuluu perästä ja nyt kysynkin että mistä kannattaa vikaa lähteä etsimään?ulina loppuu mielestäni jonkin ajan päästä kun on liikkeellä?asiaa varmasti on puitu maailman tappiin asti mutta mun käsitys tästä foorumista on se että täältä saa apuja...joo koitin searchilla....toki jos aikaa olisi,en kyselisi vaan koittaisin itse löytää vian mutta kun töissä on kellonympäri niin ei jää aikaa etsiskelylle...
Kuuluuko ulina autoa käännellessä? Yks mahdollisuus olisi takapyörän laakerin ääntäminen, jos ulinaa ei ole 100% varmasti paikallistettu perästä kuuluvaksi. Vaikea mennä sanomaan kun ei itse ole ko. ääntä kuullut.
Edit. Hunni, Tutkaileppas sinäkin perän öljy tilanne. Myös takapyörän laakerit voivat vähän vingahdella.Last edited by illu^^; 12-12-2006, 15:49.
Comment
-
-
Ihmetyttää vaan, että miksei ulinaa kuulu veto päällä. Eikös perä ulise yleensä veto päällä? Eihän se ny iso homma oo tarkastaa, mutta jos tulis jotain muita ideoita viä nii vois sit samalla kattella.BMW 330e Touring -21
Ex: BMW 530d Touring -08 - BMW 320d Touring -08 - BMW 320i Touring -04 - BMW 328i Cabriolet -96 - BMW 320i Touring -01 - BMW 528iA Touring -99 - BMW 520i -87 - BMW 318i -88 - BMW 518i -86 - BMW 320i Coupe -94
Comment
-
-
Originally posted by Hunni View PostIhmetyttää vaan, että miksei ulinaa kuulu veto päällä. Eikös perä ulise yleensä veto päällä? Eihän se ny iso homma oo tarkastaa, mutta jos tulis jotain muita ideoita viä nii vois sit samalla kattella.
Mutta kannattaa tutkailla, voi säästyä suuremmilta vaurioilta kun ajoissa tutkii tilanteen. Voi se toki myös kestää ulinasta huolimatta vielä pitkään, riippuu ihan ulinan aiheuttajasta.
Comment
-
-
Originally posted by apassi View Postjep,eli ulinaa kuuluu perästä ja nyt kysynkin että mistä kannattaa vikaa lähteä etsimään?ulina loppuu mielestäni jonkin ajan päästä kun on liikkeellä?"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
-
Originally posted by dunkelblau View PostSama vika! Mullakin ulisee aina välillä, ja lakkaa vauhdin kasvaessa... :think
kas! mulla ulinaa kuuluu aina välillä oikealta, repsikan suunnalta mutta alkaa vauhdin kasvaessa...
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postkas! mulla ulinaa kuuluu aina välillä oikealta, repsikan suunnalta mutta alkaa vauhdin kasvaessa...
Itellä ulisee kanssa jossain 80 km/h vauhdissa ja siitä eteenpäin, mutta vasta pidemmän ajan kuluttua. Öljynvaihtoon menossa."Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
-
Originally posted by Xhawk View PostNo tuo on laakeri.
Itellä ulisee kanssa jossain 80 km/h vauhdissa ja siitä eteenpäin, mutta vasta pidemmän ajan kuluttua. Öljynvaihtoon menossa.
Comment
-
-
Originally posted by Xhawk View PostNo tuo on laakeri.
Itellä ulisee kanssa jossain 80 km/h vauhdissa ja siitä eteenpäin, mutta vasta pidemmän ajan kuluttua. Öljynvaihtoon menossa.Originally posted by bemu2000 View Postmeillä on öljyn vaihto viikot kerran kuussa ja silloin vasta kitiseekin repsikan puolelta
Itse olen sitä nimittänyt emännäksi.
Meillä ne "öljyt" tulee pihalle ihan vaihtamattakin...
Comment
-
Comment