Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistä,mitkä ja miten Lämmittää Moottoria e36:ssa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AcS325
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2005
    • 227
    • Road to Jalalabad

    Mistä,mitkä ja miten Lämmittää Moottoria e36:ssa?

    Lohkolämmitin vai letku lämmitin? 325 e36:seen. Sitten vielä sisätila pistoke. Kuinka paljon kannattaa maksaa ja mistä kannattaa ostaa? Ja asentaakko itse vaiko antaa asennuttaa?
    "koita uudelleen kyllä se lähtee"
  • SledgeHammer82
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 1651
    • Pk-seutu

    #2
    Originally posted by AcS325 View Post
    Lohkolämmitin vai letku lämmitin? 325 e36:seen. Sitten vielä sisätila pistoke. Kuinka paljon kannattaa maksaa ja mistä kannattaa ostaa? Ja asentaakko itse vaiko antaa asennuttaa?
    Lohkolämmitin ilman sisätilahaaroitusta maksaa n. 100 €. Asennus on melko ahdas ja v*ttumainen, varsinkin jos autossa on ilmastointi. Auto pitää saada ylös, hallinosturi riittää juuri ja juuri.

    Comment

    • Autobahnboy
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2006
      • 400
      • Espoo

      #3
      Jos et oo ihan käsi ni tee ite! Ostin itse calixin sarjan ja kaikki kustansi noin 200€ sisältäen vastuksen, johtosarjan, haaroitussarjan ja sisätilanlämmittimen. Nosturi tai monttu on välttämätön että saat vastuksen kiinni. Calixissa verrattuna defaan on se etu että ei tarvitse lyödä lekalla sitä sinne reikään. Onneks ite en ees yrittäny ku tosiaan tulee tosi ahdasta jos on ilmastointi ja ei halua pakosarjaa ruuvata irti.

      Kaikin puolin helppo homma jos on kärsivällisyyttä ja selkä kestää. Sisätilanpistokkeelle kannattaa porata uusi reikä akunjohdonsisäänviennin viereen ellei halua survoa niin prkleesti. Itse ainakin päädyin siihen tulokseen että uudella reiällä saa läpiviennin tiiviimmäks, ni ei kantaudu koneen ääneet kabiiniin liikaa. Kannattaa kohta alkaa laittamaan sitä lämmitintä ennen kuin kunnon pakkaset iskee.

      Ja muista sitten ilmata kone kunnolla Hemin ohjeiden mukaan. Saattaa mennä aikaan kun kaikki nesteet tulee ulos viimeistään kun pamautat lohkokupin poies.

      Comment

      • AcS325
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2005
        • 227
        • Road to Jalalabad

        #4
        ok. kiitoksia.
        "koita uudelleen kyllä se lähtee"

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎