näköjään minun käsiin eksyi 4-syl iskarit numeroiden mukaan. mutta kuitenkin rupesin vertailemaan vanhojen ja näiden 4-syl iskarien eroja mutta silmällä tutkittuna en huomannut mitään eroa. eli onko niissä mitään pieniä mittaeroja tjms vai ovatko samoja? :think
e36 4-syl ja 6-syl etuiskarien erot?
Collapse
X
-
Ei kai niissä mitään eroa ole,eiköhän se 4 ja 6 sylinteristen ero ole ennemminkin jousissa(kuuspyttysissä vahvemmat).Ja tietenkin sillä onko isotolppa vai pikkutolppa.
Comment
-
onko e36 pikku ja isotolppia? mikä ero niillä sitten on jos nämä 4-syl tarkoitetut ovat samanlaisia kuin 6-syl?Originally posted by kuukankorpi View PostEi kai niissä mitään eroa ole,eiköhän se 4 ja 6 sylinteristen ero ole ennemminkin jousissa(kuuspyttysissä vahvemmat).Ja tietenkin sillä onko isotolppa vai pikkutolppa.sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
No luonnollisesti 6cyl tolppien pitäisi kestää helposti 4pyttyisessä! Epäilen että noissa on eroa vaimennuksessa!Originally posted by tHoMi View Postjoo eiköhän nuo ole ihan samanlaiset keskenään. itellä on vastaavasti 6 sylinterisen tolpat neloskoneellisessa..
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."
http://www.onnelanmatkailu.fi/ Rallia, elämyksiä ja illanviettoa ryhmille, firmoille jne...
Comment
-
olen tässä asiaa tutkinu sieltä sun täältä ja vaikuttaa siltä että itse iskareissa ei ole eroa (vaimennuksessakaan) jos ei kestä niin heivaan niillä vesilintuaOriginally posted by nootti84 View PostNo luonnollisesti 6cyl tolppien pitäisi kestää helposti 4pyttyisessä! Epäilen että noissa on eroa vaimennuksessa!
sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
4/6 koneisen iskarissa ei tosiaan ole mitään vaimennus eroa! omalla työpaikalla kaikki kirjat antaa saman varaosanumeron iskareille. ja omaan kun tuli laitettua alusta aikoinaan, niin alustan mukana tulleissa lapuissa oli myös samainen maininta molempiin malleihin. ei tosin varmaa tietoa, mutta näin maalaisjärellä ajateltuna... tämä siis ei välttämättä ole mikään ainut/viimeinen oikea vastaus.. mut joka tapauksessa voit laittaa siihen ne iskarit mitä olet meinannut!Volvo S60 T5
Ex: BMW e36 316i -94, BMW e46 320d -99, VW Golf 1.8t -98, Seat Exeo 1.8tsi 2011, BMW E46 330i touring 2003
Comment
-
Näinhän se tilanne usein tarvikeiskareilla on, mutta esim. ETK:n mukaan original etuiskarit ovat eri kuus- ja neljäsylinterisissä lukuunottamatta 318i cabriota, jossa on samat etuiskarit kuin kuusmukisissa. Kai sen nyt kaupunkilaisjärkikin sanoo, että selvästi painavampi heilahteleva massa, eli tässä tapauksessa painavammasta moottorista pulskistunut keula vaatii suuremman vaimennustehon. Ja cabrio sitten on muuten vaan painavampi.Originally posted by tHoMi View Post4/6 koneisen iskarissa ei tosiaan ole mitään vaimennus eroa! omalla työpaikalla kaikki kirjat antaa saman varaosanumeron iskareille. ja omaan kun tuli laitettua alusta aikoinaan, niin alustan mukana tulleissa lapuissa oli myös samainen maininta molempiin malleihin. ei tosin varmaa tietoa, mutta näin maalaisjärellä ajateltuna... tämä siis ei välttämättä ole mikään ainut/viimeinen oikea vastaus.. mut joka tapauksessa voit laittaa siihen ne iskarit mitä olet meinannut!
Comment
-
No kysytään nyt samassa threadissa kun alettiin iskareiden soveltuvuudesta puhumaan.
Saako e36 92-98 iskareita sopimaan vuoden -91 e36:seen?
Saksastakin enimmäkseen löytyy 92-98 iskareita. Saako niitä käymään tuohon -91 autoon?
Edit: en jaksa uutta postata mutta haulla löysin tämänkin threadinLast edited by darex; 03-03-2007, 16:16.BMW 318i Original is nice
Comment
-
kannattaa käyttää hakua...Originally posted by darex View PostNo kysytään nyt samassa threadissa kun alettiin iskareiden soveltuvuudesta puhumaan.
Saako e36 92-98 iskareita sopimaan vuoden -91 e36:seen?
Saksastakin enimmäkseen löytyy 92-98 iskareita. Saako niitä käymään tuohon -91 autoon?
Comment
Comment