Tuli tilattua uudet peilit kun toinen vanhoista ritsoista tipahti moottoritielle kiihdytettäessä. Myyjän kanssa (ihan liikkeestä tilattu, on mahdollisuus palauttaa) oli puhetta että uudet ovat nelipinniset ja minä vanhanan sähköalan kettuna (not) totesin että johan passaa, pistetään tulemaan. Uusissa peileissä on tosiaankin nelipinninen LIITIN (siis musta muoviliitin jossa neljä reikää pienille pinneille rivissä). Ongelmana onkin nyt että autossa repsottaa neljä "erillistä" piuhaa joissa on jokaisessa oma, isompi, lättänä liitin. Kahdesta niistä vielä prukaa lähtemään jatkopiuhat samanmoisilla päillä.
Eli nyt on kuutio työnnettäväksi ympyränmuotoiseen reikään. Onkohan se miten tyyris homma laitattaa tuonne autoon noille peileille sopivat piuhat / saako semmoisia enää sopimaan vm. 98 E36:n vai vaihtuiko juurikin jotain kriittistä 97 -> 98? Vai palautetaanko nämä uudet suosiolla ja etsitään samanlaiset paskat jotka tippuu jo niissä vauhdeissa mihin 320 kykenee
Ja peilit ovat mallia M3-replica, sekä uudet että vanhat. Pikkuhiljaa tekis mieli katella myös vänkärin puolelta taaksepäin, reilusti toista kuukautta paineltu menemään ilman peiliä.
Eli nyt on kuutio työnnettäväksi ympyränmuotoiseen reikään. Onkohan se miten tyyris homma laitattaa tuonne autoon noille peileille sopivat piuhat / saako semmoisia enää sopimaan vm. 98 E36:n vai vaihtuiko juurikin jotain kriittistä 97 -> 98? Vai palautetaanko nämä uudet suosiolla ja etsitään samanlaiset paskat jotka tippuu jo niissä vauhdeissa mihin 320 kykenee
Ja peilit ovat mallia M3-replica, sekä uudet että vanhat. Pikkuhiljaa tekis mieli katella myös vänkärin puolelta taaksepäin, reilusti toista kuukautta paineltu menemään ilman peiliä.
Comment