Onkos kuinka huolestuttavaa kun E36 320:stä ei nouse moottorin lämmöt siihen kultaiseen keskiasentoon normaaliajossa, vaan jää siihen ensimmäisen viivan kohdalle? Pitäiskö alkaa vikaa etsimään jostain vain annanko vaan olla?
En haluu pelotella, mutta viime talvena oli sama vika. Kesällä sit juhannusviikolla lämmöt näyttikii jo punasta ja vikahan oli termostaatissa. Vaihdolla siitä selvis. Rahhaa meni toistasataa ku korjaamolla laittovat.
Jep, samaa mieltä edellisten kanssa. Omasta e36:sta meni myös termari toisena talvena, kun Suomessa laahusti. Hain myös KL-varaosista tuon 88-asteisen. Tarkista myös se termarin koppa. Itselläni oli myös se halki!
--------------------------------------------------- E91 325d M-Sport ex. E36 320 coupe -97, E46 320 sedan -99, Audi A3 2,0 Fsi -04, E46 330iA-02, Skoda Octavia RS -07, z3 roadster 1.9 -98
Entäs... tarviikos tuo kone sitten ilmata aina termostaatin vaihdon yhteydessä? Itse termarihan on helppo vaihtaa, mutta siitä ilmauksesta en sitten tiedä...
Comment