Announcement

Collapse
No announcement yet.

Millä et:llä e36 18/8" alle suoraan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sturer Bock
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2006
    • 312
    • Häme

Millä et:llä e36 18/8" alle suoraan?

Ilman levityspaloja ja kaaren pokkailuja? Renkaat tulis olemaan 225/40 ja alusta on M-sport ja coupe. Searchilla ei löytynyt.:think
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16458
    • Asikkala

8x17 245/40 menee taakse suoraan alle et35 joten 8x18 pitäis mennä myös varsinkin kun rengas on kapeampi.

Comment

• bemu2000
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 17799
      • Jämsä

et35-40 ja 225/40/18 on just sopiva paketti siihen, niin ei tarvi kaariin koskea.
      TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
      Vanteet edullisesti
      Nostureita ja rengaskoneita

Comment

• tomaatti 325
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2004
        • 207
        • Heinola

Originally posted by jr66 View Post
        8x17 245/40 menee taakse suoraan alle et35 joten 8x18 pitäis mennä myös varsinkin kun rengas on kapeampi.
        Häh? Millaisella madalluksella ja coupe vai sedan (mahtaako olla väliä)? Omaan kun vastaavalle vanteelle 225/45 rengas ei kyllä mene raapimatta kun et on 38. Mulla on kyllä madallusta päälle 40mm mutta kuitenkin.
        Asiasta kolmanteen, mun mielestä 18 tuumaiset näyttää suurimmassa osassa e36:sia ihan kottikärryn pyöriltä mutta se on makuasia.
        325 A Coupe -93

Comment

• sturer Bock
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2006
          • 312
          • Häme

Originally posted by tomaatti 325 View Post
          Häh? Millaisella madalluksella ja coupe vai sedan (mahtaako olla väliä)? Omaan kun vastaavalle vanteelle 225/45 rengas ei kyllä mene raapimatta kun et on 38. Mulla on kyllä madallusta päälle 40mm mutta kuitenkin.
          Asiasta kolmanteen, mun mielestä 18 tuumaiset näyttää suurimmassa osassa e36:sia ihan kottikärryn pyöriltä mutta se on makuasia.
          No jos jatketaan aihetta ja muutetaan vanne 19". Millanen rengas+vannesetti menee alle?:think

Menee alle heittämällä siis.
          Last edited by sturer Bock; 19-12-2006, 08:58. Reason: lisäys

Comment

• alspe
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2004
            • 3402
            • Tre

Originally posted by sturer Bock View Post
            No jos jatketaan aihetta ja muutetaan vanne 19". Millanen rengas+vannesetti menee alle?:think

Menee alle heittämällä siis.
            Eli karkeasti rautalangasta kun rengastietouuta ei näemmä ole... Kun muutat vanteen korkeutta 1 tuuman, muutat renkaan profiilia 5 yksikköä ERI suuntaan kuin vanteen muutos. Silloin paketti on samankokoinen.
            G30 520d xDrive
            EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎