Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 valojen korkeudensäädön sähköistys *ratkaistu*

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Exorcist
    Wax on - Wax off
    • Dec 2004
    • 1806
    • Riihimäki

    E36 valojen korkeudensäädön sähköistys *ratkaistu*

    Eli löytyy alkuperäiset umpiot missä valmiina korkeudensäädön moottorit ja toiminnassa. Sekä löytyy uudet umpiot mitkä on saman valmistajan (BOSCH) muttei moottoreita valmiina vaan joku ihme vipu, kääntyy kahteen asentoon.

    Meneekö nuo vanhat moottorit suorilta bolt-on vai onko noissa jotain eroa. Ja millä tuon 'vipun' saa tuosta irti.

    Joku tehnyt samanlaisen operaation?
    Last edited by Exorcist; 06-01-2007, 01:27.
  • Exorcist
    Wax on - Wax off
    • Dec 2004
    • 1806
    • Riihimäki

    #2
    Olisi about ajankohtainen... Ei kellään hajua?

    Comment

    • Exorcist
      Wax on - Wax off
      • Dec 2004
      • 1806
      • Riihimäki

      #3
      Vastataan itse itselle.

      On mahdollinen ja aika yksinkertainen operaatio. Suoraan bolt-on (ainakin omassa boschien tapauksissa)

      Vanha tappi (ja moottori) irtoaa pyöräyttämällä vastapäivään pykälän verran jolloin tappi/moottori tuntuu irtonaiselle (liikkuu poikkiakselin suuntaan). Tämän jälkeen vedetään moottori/tappi ulos samaan aikaan kääntäen tappia alaspäin. Tappi/moottori on lampun sisässä hahlossa josta pään saa pois alaspäin vetämällä, tästä johtuen siis vedettäessä joutuu kääntämään alaspäin tai muuten saa keräillä muovinpaloja. Asennus käännetyssä järjestyksessä.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎