Vahvasti tuntuu jos porukoiden juttuja lukee et alavääntö häviää 1000-3000 kierrosten välillä niin että omassa pommissa vanos ois mykkänä? Porinaa kuuluu koneesta kun vedättää mutta tuntuu aika vaisulta .. Voi tietty olla et autoon on tottunut mut luulis et ämmässä parempi alavääntö on? 3000 kiiekkaan kun pääsee niin auton luonne muuttuu melko lailla. Niin itse asiaan eli sehän selviää kun veis testeriin mutta jos boksi on esim mykkä niin onkos siinä sit pelko perseessä et jos uuden boksin laittaa et seki on pian mykkä .. Eli mikäs niitä riikkoo? Kilometrit vai..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 M3 Vanos mykkänä???
Collapse
X
-
multa löytyis ylimääräsenä pari-kolme vanosboksia joita itse tosin en ole testannut mutta jos haluat kokeilla onko niistä jotain apua, saadaan se varmaan jollain tavalla järjestettyä.
Löytyy myös toimivat imu ja pakonokan asentoanturit, jos siis itse haluat metsästää vikaa...
itse vanosyksikön toimivuuden saa selvitettyä melko yksinkertaisesti, maadoittamalla vuorotellen sen kahta "solenoidia", toinen myöhästyttää ja toinen aikaistaa imunokan ajoitusta, mutta siitä vaikka lisää jos on tarve...
-
-
Originally posted by toni78 View Postmulta löytyis ylimääräsenä pari-kolme vanosboksia joita itse tosin en ole testannut mutta jos haluat kokeilla onko niistä jotain apua, saadaan se varmaan jollain tavalla järjestettyä.
Löytyy myös toimivat imu ja pakonokan asentoanturit, jos siis itse haluat metsästää vikaa...
itse vanosyksikön toimivuuden saa selvitettyä melko yksinkertaisesti, maadoittamalla vuorotellen sen kahta "solenoidia", toinen myöhästyttää ja toinen aikaistaa imunokan ajoitusta, mutta siitä vaikka lisää jos on tarve...
Comment
-
Comment