Tätä aihetta on jo aiemmin tässäkin foorumissa sivuttu, mutta nyt kun homma on omalla kohdalla(tai lähinnä pojan) tulossa ajankohtaiseksi olisi muutama lisänäkökulma paikallaan. Itse olen selvitellyt tätä "mallisarjan" yhteensopivuutta ja tähän ei pitäisi olla maahantuojalla tai AKE:lla sanomista. M3 on ja pysyy malliltaan/mallisarjaltaan e36=300-sarjalaisena vaikka jopa bemarilla Suomessa muuta väitettäisiin(jotta vältyttäisiin moottorinvaihdoilta?). Itse asiassa yhdeksi lisäongelmaksi näyttää tulevankin jälkiasennetut Brembon jarrut ja H&R:n säätötolpat?
Onko niin että tässä maassa ei ole kukaan asentanut laillisesti M3 pataa 325/328 koppaan. Nyt ei ole kysymys siitä että oltaisiin tekemässä M3 replicaa, vaan ihan puhtaasti "pikkuisen" ripeämpi ja Suomen mittakaavassa muutenkin hieman kompromissittomampi tyyninki bemu.
Joka tapauksessa kun tähän M- koneeseen tulee uhrattua työtä ja palikkaa sen verran paljon että mitään yllätyksiä papereiden/selvitysten kanssa ei saisi tulla.
Onko niin että tässä maassa ei ole kukaan asentanut laillisesti M3 pataa 325/328 koppaan. Nyt ei ole kysymys siitä että oltaisiin tekemässä M3 replicaa, vaan ihan puhtaasti "pikkuisen" ripeämpi ja Suomen mittakaavassa muutenkin hieman kompromissittomampi tyyninki bemu.
Joka tapauksessa kun tähän M- koneeseen tulee uhrattua työtä ja palikkaa sen verran paljon että mitään yllätyksiä papereiden/selvitysten kanssa ei saisi tulla.
Comment