Potilas: -91 325i johon on vaihteiston hajoamisen takia lykätty kiinni kaksilitraisen loota. Samalla on vaihdettu kytkin, koska painelaakeri vonkui ja levykin oli aivan loppu.
Lopputulos: Kytkintä on ilmattu huolella ja hartaasti jopa merkkiliikkeen toimesta. Kytkin ei kuitenkaan irrota kunnolla vaikka itkisi. Työsylinteri on jo vaihdettu uuteen, ei auttanut. Pääsylinteriä ei ole vaihdettu, mutta merkkiliikkeestä saadun mielipiteen mukaan se ei ainakaan ilmaa päästä lävitseen. Kasausvaiheessa kaikki kytkimen osat verrattiin tarkasti vanhoihin, olivat täsmälleen saman kokoisia.
Onko siis laatikoissa jotain eroa siellä kytkimen puolella? Eri kytkinsarjojahan noihin on, mutta missä ne oleelliset eroavaisuudet ovat? Vauhtipyörässä? Kytkinkopassa?
Nimimerkillä poltetaan kohta koko paska.
Lopputulos: Kytkintä on ilmattu huolella ja hartaasti jopa merkkiliikkeen toimesta. Kytkin ei kuitenkaan irrota kunnolla vaikka itkisi. Työsylinteri on jo vaihdettu uuteen, ei auttanut. Pääsylinteriä ei ole vaihdettu, mutta merkkiliikkeestä saadun mielipiteen mukaan se ei ainakaan ilmaa päästä lävitseen. Kasausvaiheessa kaikki kytkimen osat verrattiin tarkasti vanhoihin, olivat täsmälleen saman kokoisia.
Onko siis laatikoissa jotain eroa siellä kytkimen puolella? Eri kytkinsarjojahan noihin on, mutta missä ne oleelliset eroavaisuudet ovat? Vauhtipyörässä? Kytkinkopassa?
Nimimerkillä poltetaan kohta koko paska.
![cry](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/bawling.gif)
Comment