Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 Zimmermann jarrulevyt ja Ferodo jarrupalat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HJP
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2004
    • 1282
    • Helsinki

    e36 Zimmermann jarrulevyt ja Ferodo jarrupalat

    Eli nyt olisi etujarrujen aika päivittyä.Levyt alkavat olemaan kuluneet, joten uudet levyt ja palat siis alle. saksasta tuntuu noita zimmermanin levyjä ja ferodon paloja saavan hyvään hintaan.

    Onko jollain kokemusta ko. merkeistä bemarissa? onko laadukasta, ei kuitenkaan mitään halpista ole.Kyseessä on siis jäähdytetyt "sport"-levyt. Ferodon palat ainakin prätkässäni olivat hyvät, miten autossa?

    Tarvitseeko sitä check-controliin merkkiä antavaa kulumisenilmaisinta vaihtaa, jos check-control ei vielä ole huomauttanut levyjen kulumisesta?

    Kiitoksia etukäteen, jarrujen on oltava kunnossa, niistä ei tingitä...
  • Bullitt
    BTCF Member
    • Jul 2002
    • 2786
    • Turku

    #2
    Mul on Zimmermannit edessä. Pari kertaa ne on jarrutettu siniseksi asti, ja ainakin toistaiseksi on vielä suorat. Ja muuten on toimineet niinkuin jarrulevyn kuuluukin.


    Comment

    • JukkaR
      Bimmer Rookie
      • May 2003
      • 160
      • Vihti

      #3
      Mulla on e39:ssä Zimmermanit edessä ja hyvin toimii. Hankin taakse kohtapuoliin levyt ja nekin tulee olemaan samaa kamaa..
      e39 523i -98

      Comment

      • Karhu
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2003
        • 474
        • Kirkkonummi

        #4
        Re: e36 Zimmermann jarrulevyt ja Ferodo jarrupalat

        Originally posted by HJP
        Eli nyt olisi etujarrujen aika päivittyä.Levyt alkavat olemaan kuluneet, joten uudet levyt ja palat siis alle. saksasta tuntuu noita zimmermanin levyjä ja ferodon paloja saavan hyvään hintaan.

        Onko jollain kokemusta ko. merkeistä bemarissa? onko laadukasta, ei kuitenkaan mitään halpista ole.Kyseessä on siis jäähdytetyt "sport"-levyt. Ferodon palat ainakin prätkässäni olivat hyvät, miten autossa?

        Tarvitseeko sitä check-controliin merkkiä antavaa kulumisenilmaisinta vaihtaa, jos check-control ei vielä ole huomauttanut levyjen kulumisesta?

        Kiitoksia etukäteen, jarrujen on oltava kunnossa, niistä ei tingitä...
        Sekä levyistä että noista paloista on kuulunut vain hyvää tähän mennessä ihan ratapuoleltakin - itsellä nyt ferodon palat ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Kylmänä aika performaa kuten vakiot mutta lämmetessään paranee huomattavasti. Tuota anturia ei tietääkseni tarvitse vaihtaa mikäli saat ehjänä irti vanhoista paloista - toisaalta se maksaa Laakkosellakin joten luokkaa 14e joten kovin kummoisesta sijoituksesta ei ole kyse. Mihin hintaan ferodot + levyt löytyy saksanmaalta?
        Ei rahaa ostaa uudempaa tai tuunata vanhaa? Se on siis old school!

        Comment

        • M_Power
          Moderator
          • Jul 2003
          • 2760
          • Espoo, HML

          #5
          Samanlaista settiä olen hankkimassa myös omaan autooni seuraavan jarruremontin yhteydessä.
          Tosin vielä on harkinnassa myös Fedoron levyt, jotka ei varmasti myöskään ole huonot.

          Kyseisistä levyistä / paloista olen kuullut pelkkää hyvää moneltakin eri taholta.
          BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
          BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH

          Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
          Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
          Team vier Zylinder!

          Comment

          • Johnny
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2003
            • 420
            • Kouvola

            #6
            Myydään osastolta: http://www.bmwtuningclub.net/foorumi...ght=zimmermann

            Comment

            • HJP
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2004
              • 1282
              • Helsinki

              #7
              Kallista suomessa vaikka saksasta kaveri kamat ostaakin.

              Saksasta saa levyt + palat eteen alle 150e, joten ei paljon kannata levyjä 150e:llä ostaa kun samaan hintaan saa palat ja rahdit.

              Comment

              • A-L-S
                Bimmer Rookie
                • Apr 2004
                • 68
                • Cape Coral

                #8
                E36 M3, 315 x 28 mm Saksasta paloineen rahteineen Suomeen 150 EUR. Kerrotko mistä saa, ostamme omamme ilmeisesti väärästä paikasta ...
                BMW E36 328i Cabriolet

                Comment

                • HJP
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2004
                  • 1282
                  • Helsinki

                  #9
                  Originally posted by A-L-S
                  E36 M3, 315 x 28 mm Saksasta paloineen rahteineen Suomeen 150 EUR. Kerrotko mistä saa, ostamme omamme ilmeisesti väärästä paikasta ...
                  Missä vaiheessa olen m3:sesta puhunut, omani tulivat 325:seen, eli ovat hieman pienemmät kooltaan.

                  Comment

                  • A-L-S
                    Bimmer Rookie
                    • Apr 2004
                    • 68
                    • Cape Coral

                    #10
                    Originally posted by HJP
                    Originally posted by A-L-S
                    E36 M3, 315 x 28 mm Saksasta paloineen rahteineen Suomeen 150 EUR. Kerrotko mistä saa, ostamme omamme ilmeisesti väärästä paikasta ...
                    Missä vaiheessa olen m3:sesta puhunut, omani tulivat 325:seen, eli ovat hieman pienemmät kooltaan.
                    Sori. Toi meidän kuva ja ilmoitus koski nimenomaan M3 E36-levyjä ...

                    :wink:
                    BMW E36 328i Cabriolet

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎