Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 Kuskinoven ikkuna irti

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Peppe
    Bimmer Rookie
    • Dec 2005
    • 34
    • Helsinki

E36 Kuskinoven ikkuna irti

Terve,

Nyt kävi niin, että ku eilen laitoin autosta oven kiinni niin kuulu järkyttävä pamaus. Laskin esin, että tippu vähintään pyörä, mutta kerta auto kulki hyvin niin ajattelin ensin säikähtäneeni turhaa.
    Sitten avasin ikkunan tupakointia varten ja kiinnitin ekaksi huomion siihen kuinka kevyesti kahva toimi. Sitten huomasinki, että ikkuna tulee alaspäin aivan vinossa, hyvä että ei tippunu. Ei muuta kuin ikkuna takaisin paikoilleen kampeamalla ja vipua veivaamalla.

Nyt ikkuna on paikallaan, ei tosin oikealla, mutta ei vedäkään sisään.
    Haluttais tietää, että mikä hittoa sieltä on voinu mennä paskaksi?
    Korjaisin ite, mutta kun ei ole mitään mahdollisuutta saada nyt autoa talliin niin korjaamo hommiksi menee. Tiedustelen tosiaan, että mikä siellä on voinut mennä rikki, että tietää katella varaosia jo valmiiksi.

Kiitoksia etukäteen vastanneille!

Ps. Kyseinen koppura on siis E36 compact
    ex. E46 323Ci -00
  • jannmann
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 5856
    • Joccis City

Jos sulla on hajonnut jompikumpi niistä kiskojen nylon liukupaloista jolla lasi liitetään nostomekanismiin.
    Se yleensä toimii sulakkeena. Maksaa n. 2,5e/kpl.
    Helppo asentaa itse jos vika on siinä. Samalla kyllä kannattaa uusia molemmat, puhdistaa kiskot ja pistää uusi vaseliini. Niitten liukujen mukana tulee uus vaseliini ja sokka.
    Aprilia RSV4

Comment

• mika68
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2004
      • 1966
      • ......

Originally posted by jannmann View Post
      Jos sulla on hajonnut jompikumpi niistä kiskojen nylon liukupaloista jolla lasi liitetään nostomekanismiin.
      Se yleensä toimii sulakkeena. Maksaa n. 2,5e/kpl.
      Helppo asentaa itse jos vika on siinä. Samalla kyllä kannattaa uusia molemmat, puhdistaa kiskot ja pistää uusi vaseliini. Niitten liukujen mukana tulee uus vaseliini ja sokka.
      Mulla luiskahti E36 touringista kuskinoven ikkuna kiskoiltaan. Ovipaneli pois ja ikkuna takaisin kiskoilleen. Ei edes ne nailonnappulat hajonneet. Mulla tosin sähkötoimiset nostimet, mutta sama periaate.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎