Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 konepellin kohistaminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bandit
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2002
    • 489
    • oulu

    e36 konepellin kohistaminen

    terppa eli tämmönen ropleema ois ku joku stupido oli mennyt liikuttaan konepeltiä kuskin puolelta noin 1 cm eteenpäin ettei vinkkarin viiksi ota peltiin no taistelin sen vinkkarin irti ja nostin yhdenpykälän siitä boordista ylös ettei ota enään kiinni konepeittoon sen ollessa oikeessa kohassa...aukaisin kaikki 4 pulttia konepellistä ja otin kaasujouset pois mutta jotenkin en saanut kohistettua kunnolla onko tähän joku jippo olemassa millä sen saa ihan suoraan! vai pitäkkö vaan tuurilla väännellä ja ruuvvailla!
    NHF- Nerd Home Function
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

    #2
    Ne kaasujouset irti sekä konepeiton lukot molemmilta puolilta.
    Tämän jälkeen peiton asema kohdalleen yritys/erehdys metodilla.
    Kasupumput paikalleen, aseman tarkistus. Jos homma ok, niin ruuvien tiukkaus ja lukkojen aseman etsintä samalla metodilla. Oikotietä ei ole jos lopputuloksesta halutaan täydellinen.

    Comment

    • bandit
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2002
      • 489
      • oulu

      #3
      jeps pitää testailla ja toivoa parasta
      NHF- Nerd Home Function

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        #4
        Joo. Luukujen ruuveja ei pitäisi mennä aukomaan kuin äärimmäisessä hädässä.
        Ammattilaiselta täydellinen kohdistus toki onnistuu ja kohtuu nopeastikkin, mutta jos ko.hommaa ei ole ennen tehnyt niin voi olla pahimmillaan lähes toivottoman tuntuinen savotta, riippuen siitä kuinka virheetön lopputuloksesta halutaan.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎