Announcement

Collapse
No announcement yet.

yksi e36 keskuslukko-ongelma lisää mietintään..?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Antti O
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6937
    • N/A

yksi e36 keskuslukko-ongelma lisää mietintään..?

Kahtelin searchilla kolmisen sivua noita e36 keskuslukko-ongelmia ja itse tänään kun kävin omaa coupeani käyttelemässä suojakelin kunniaksi tallilla niin huomasin että vänkärin ovi ei mene lukkoon. Hälytin kyllä menee päälle ja kuskin ovi sekä takakontti myös lukittuvat, vänkärinpuolellakin moottori surahtaa muttei ovi jaksa mennä lukkoon.

eli toisinsanoen;

kun kuskinovesta esm kääntää avaimella lukkoon niin kuskinovi+takakontti naksahtaa lukkoon, vänkärinovi ei.
    Vänkärinovesta jos painaa napin alas, ja panee oven kiinni ja sit avaa kuskinovesta niin se kyllä normaalisti aukeaa keskuslukolla.

Pakkasen aiheuttamia vaivoja, rasvanpuutetta?

Tuskin vika mikrokytkimissä tai takakontin johtosarjassa on koska muuten kaikki pelaa aivan normaalisti.

Ideoita?
  • blackmoor
    Newbiemmer
    • Jan 2007
    • 17

bmw 525i -90 aivan sama ongelma.

Moi!

Ajattelin vain ilmoittaa, että et ole yksin ongelman kanssa. Mulla on jälkiasennettu kaukosäädin omassa bemussa, ja siinä myös vänkärin ovi aukeaa keskuslukon kautta, mutta ei mene lukkoon. tuossa pahimpien pakkasten jälkeen meni myös kuskinpuoleinen takaovi sellaiseksi, että ei aukea itse lukko ollenkaan. ei saa nuppia ylös edes voimalla. ideoita, miten oven saisi auki, muuten kuin odottamalla kesään?

Noita lukkokoneistoja varmaan voi rasvata, jotta tällaiset ongelmat saisi poistumaan. vai voiko? jos voi, minne siellä oven sisäpuolella kannattaisi rasvaa tukkia?

Comment

• boogey
      Newbiemmer
      • Feb 2007
      • 6

mulla oli sama homma omassa 520i:ssä.. ei auttanu ku lämmittää takaovea ja sitte ovi pahvi pois kun sen auki sai ja keskuslukon moottori sisälle sulamaan.. oli nimittäin täynnä vettä..

Comment

• jad
        BTCF Member
        • Feb 2007
        • 279
        • Helsinki

Kohtalaisen monta k-lukitus ja lukko ongelmaa poistin E36 sedanista.
        Kun irroitin lukkomekanismit ja tiputin ne rasvanpoisto liuottimeen muutamaksi tunniksi. Huuhtelin, kuivasin ja aseöljy/ vaseliini perään. Ja nyt toimii kuin junan vessa
        www.carbonracingteam.fi

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎