Vaikuttaisi, että foorumilta löytyy reilusti asiantuntijoita. Tämä ongelma on hiukan erilainen, mutta mahtaisiko tähänkin löytyä jotain hyviä ideoita.
Auto on seisonut reilun kuukauden tallissa. Auton paikka on hyvin ahdas ja se on pysäköity siten, että kuskin puoleisesta ovesta ei enää pääse autoon sisälle. Oven saa auki niin paljon, että siinä on n. 20 cm rako.
Ja kuten arvata saattaa akku on tyhjentänyt itsensä joten vain ja ainoastaan sieltä pääsisi autoon. Pelkääjän puolella ovessa ei ole
mekaanista lukkoa ollenkaan...
Takakonttikaan ei jostain syystä aukea (Tuon mekanisminhan pitäisi olla täysin mekaaninen ?)
Auto on siis E36 Cabrio vuodelta '98; vaihteisto on SMG.
BMW ei ole kovin tuttu peli. Kuskin ovea katselemalla näyttäisi, että kun ovi on lukossa sitä ei ilman sähköä/avainta saa auki (lukkotappia ei voi liikuttaa käsin ja pelkkä kahva ei avaa). Pitääkö paikkansa ?
Ilmeisesti akku on takaboksissa, joten jos sen saisi auki niin ongelma ratkeaisi ?
Talli on kaksikerroksinen ja auto on alemmassa kerroksessa, josta se nousee hissillä maantasalle, josta se peruutettaisiin n.15 asteen kulmassa olevaa ramppia ylöspäin ulos. Ilmeisesti vaihteistossa on jokin vaihde päällä sillä auto ei liiku työntämällä..
Auto on seisonut reilun kuukauden tallissa. Auton paikka on hyvin ahdas ja se on pysäköity siten, että kuskin puoleisesta ovesta ei enää pääse autoon sisälle. Oven saa auki niin paljon, että siinä on n. 20 cm rako.
Ja kuten arvata saattaa akku on tyhjentänyt itsensä joten vain ja ainoastaan sieltä pääsisi autoon. Pelkääjän puolella ovessa ei ole
mekaanista lukkoa ollenkaan...
Takakonttikaan ei jostain syystä aukea (Tuon mekanisminhan pitäisi olla täysin mekaaninen ?)
Auto on siis E36 Cabrio vuodelta '98; vaihteisto on SMG.
BMW ei ole kovin tuttu peli. Kuskin ovea katselemalla näyttäisi, että kun ovi on lukossa sitä ei ilman sähköä/avainta saa auki (lukkotappia ei voi liikuttaa käsin ja pelkkä kahva ei avaa). Pitääkö paikkansa ?
Ilmeisesti akku on takaboksissa, joten jos sen saisi auki niin ongelma ratkeaisi ?
Talli on kaksikerroksinen ja auto on alemmassa kerroksessa, josta se nousee hissillä maantasalle, josta se peruutettaisiin n.15 asteen kulmassa olevaa ramppia ylöspäin ulos. Ilmeisesti vaihteistossa on jokin vaihde päällä sillä auto ei liiku työntämällä..
Comment