Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hitsaajaa tarvitaan e36 perään (Ei Tarvita Enää)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sample
    Bimmer Rookie
    • Oct 2004
    • 166
    • Hämeenlinna

    #16
    Originally posted by KeDa21 View Post
    Mutta tuo hinta siis jos perän joutuu kokonaan purkamaan, eli molemmilta puolilta revennyt irti ja tuon hinta arvion antoivat edellisellä kerralla kun molemmilta puolilta tukivarret revenneet. Muuten tottakai reilusti halvempi, alle 500€..
    Ooollrait no kallista kuitenkin...
    Wa wa wee wa!

    Comment

    • Remolux
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2006
      • 294

      #17
      Originally posted by KeDa21 View Post
      Itelläni ihan sama homma toistamiseen tullut eteen että perä tahtoo vähän revetä irti. Autona myös e36 325 sedan Vm. 91 ja itse olen savonlinnasta, eli jos jollain olisi tietoa kuka tekisi tälläisiä hommia ja tottakai mahdollisimman hyvin/edullisesti. Voisi samalla laittaa sellaisen kitin siihen, että ei pääse enää tälläistä tapahtumaan. Apukuskinpuolelta näyttäisi olevan vähän irti ja ilmeisesti siitä kuuluu sellainen "poksahdus" liikkeelle lähtiessä.

      Tässä yksi heikko kuva viellä, joka juuri on ilmeisesti tuo tukivarsi eli ripustus..

      [ATTACH]36445[/ATTACH]

      Kävin juuri bmw:n merkkiliikkeessä kyselemässä minkälaista hintaa ottavat kyseisestä projetista, niin vastaus oli että vähän reilu 1000e..

      asteleppas rohkeesti sinne amikseen ja metalli/autopuolelle
      siel o mullekki väännetty jos jonkimoista kalua ja härveliä aivan pilkka hintaan.. tosin siinä o vaara et siel joutuu kökkimään sun autos jonki päivän mut tuleepa kuntoon..

      toinen o savonlinnan aikuiskoulutuskeskus siel nätkin perukoilla sielki tulee hyvää jälkea ja maksaa 10% bmw liikkeen hinnast

      Comment

      • KeDa21
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2006
        • 322

        #18
        Joo kerkesin jo peränkin kaverilla tarkistuttaa, mutta mitään vikaa ei löytynyt vaan siihen pitääkin jäädä sellaisen n.1cm rakonen. Tulipahan samalla tarkistettua muutkin paikat pohjasta.

        Itse juuri tuolla opiskelen ja sinne sen olisinkin varmaan vienyt ellei olisi muuta löytynyt. Tahtoo vaan ainakin osa "harjoittelijoista" tehdä työn miten sattuu, ellei sitten opettajat tee tuollaiset hommat itse

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎