Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 325i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PeteS
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2006
    • 2766
    • Ylivieska

    e36 325i

    No joo sain tossa auton kasaan ja nesteet sisään. Yläpään remontti sujui muuten todella hyvin ekaks kerraksi mutta jostain syystä auto käy viidellä. Välillä käy normaalisti kuudella. Mistäpäin kannattaisi aloittaa tutkiminen? Tulpat ja lambda ei oo kovinkaan vanhat. Ja ihan aidot boschit. Imuvuodoksi en usko kun ei aivastele tai mitään vastaavaa. Voisiko joku anturi tehdä tämän? Kun en jaksa uskoa että puola olisi yhtäkkiä hajonnut. Auto pelasi aivan normaalisti ennen remonttia lukuun ottamatta sekaisin menneitä nesteitä. Pikaista apua kaivataan! Ja kokeilin searchia mutten oikeen löytäny mitään vastaavaa...
    Originally posted by EGoman
    on kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiot
    Satakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
    E21 315 -81, E39 530iA, Skoda Octavia Rs
  • PeteS
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2006
    • 2766
    • Ylivieska

    #2
    Ongelma ratkaistu

    Eli nyt auto käy kuudella. Oli unohtunut laittaa/lähtenyt irti alipaineletku bensanpaineensäätimeltä. Nyt olisi muuten kaikki kunnossa mut ei käy kunnolla tyhjäkäyntiä. Tasa kaasua pidettäessä tuntuu niinkuin kone tupehtuisi. Pumppaamalla kaasua pelaa normaalisti. edit: Onko kellään tietoa? Mikä ihme tätä voi aiheuttaa? Niin ja unohtu tossa aikasemmin et paukuttaa vähän putkeen ja röpeltää hieman. Sit ku saa kierroksia nii pumppaamalla toimii ok.
    Last edited by PeteS; 21-03-2007, 20:23.
    Originally posted by EGoman
    on kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiot
    Satakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
    E21 315 -81, E39 530iA, Skoda Octavia Rs

    Comment

    • PeteS
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2006
      • 2766
      • Ylivieska

      #3
      Tarkistelin tossa puolat ja tulpat. Ei mitään silmin havaittavaa vikaa missään. Ilmavuotoja tutkin ja ei löydy. Kun auton laittaa käyntiin käy muutaman sekunnin hyvin n. 1100rpm ja sit alkaa tää ihme röpeltäminen ja käynnin soutaminen. Mikä tässä mättää?
      Originally posted by EGoman
      on kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiot
      Satakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
      E21 315 -81, E39 530iA, Skoda Octavia Rs

      Comment

      • PeteS
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2006
        • 2766
        • Ylivieska

        #4
        Eikö kellään ole tietoa?
        Originally posted by EGoman
        on kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiot
        Satakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
        E21 315 -81, E39 530iA, Skoda Octavia Rs

        Comment

        • Retze
          Bimmer Fanatic
          • May 2006
          • 422
          • Keski-Suomi

          #5
          Monasti jo tarkastanu kaikki imusarjan letkut ja johdot

          Ettei ois menny 2 johtoo keskenään väärin, toinen niistä tais olla siin imusarjan alla etupäässä poltoainehöyryjen joku venttiili ja sit siit läheltä joku mihin se johto ylttää
          nyk. jalkapelillä
          ex BMW 320i

          Comment

          • PeteS
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2006
            • 2766
            • Ylivieska

            #6
            Ongelma ratkaistu!

            Elikkäs vaihdoin vielä imusarjan alle lisäilmaventtiililtä tulevaan letkuun o-renkaan ja puhdistin lisäilmaventtiilin. Ja siinäpä se. Auto tulille ja niinkuin mitään vikaa ei olisi koskaan ollutkaan. Vielä jarrut joka nurkkaan vaihtaa ja leimalle. Taas työ tekijäänsä opetti...
            Originally posted by EGoman
            on kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiot
            Satakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
            E21 315 -81, E39 530iA, Skoda Octavia Rs

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎