Announcement

Collapse
No announcement yet.

Konevaihto E36 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Aukes!
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2003
    • 2014
    • Riihimäki

    #16
    Originally posted by eeki View Post
    Muistaakseni 320i->325i-tekniikanvaihdossa ei tarvitsisi kauheasti muuta kuin koneen ja perän. Alusta+jarrut ovat pitkälti samat. Pistetääs "vaihteeksi" nämä netti-etk linkit:
    www.realoem.com/bmw/
    bmwfans.info
    .. eli noista jommastakummasta voit katsoa mitkä palikat ovat samoja.
    Itselläni oli tekn.vaihto 320->325 ja rek.otteen mukaan oli vaihdettu vain nuo sinun mainitsemasi osat.


    - E60 -05 "too small to mention"
    ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.

    Comment

    • apina
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2004
      • 274
      • Espoo

      #17
      Yksi laiton vaihtoehto olisi tietenkin laittaa se 2.5l moottori vaan kylmästi 320 koppaan ja mennä katsastamaan normaalisti ilman mitään mainintaa koneen vaihdosta
      318iA Touring -02
      ex 316 2.5l -87
      ex 525tdsA Touring -95

      Comment

      • Hekuli
        Bimmer Rookie
        • Dec 2006
        • 65

        #18
        Originally posted by apina View Post
        Yksi laiton vaihtoehto olisi tietenkin laittaa se 2.5l moottori vaan kylmästi 320 koppaan ja mennä katsastamaan normaalisti ilman mitään mainintaa koneen vaihdosta

        Eri asia on kannattaako se...
        Köyhyys ei ole ilo, vaikka se rikkaita naurattaakin.

        Comment

        • Hyppyri
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2007
          • 331
          • Espoo

          #19
          Joo olen itse kuullut että toi 320->325 vaihto ei olisi niin paha.

          E36 320 Coupe olisi siis nyt kaupanteon alla ja budjetti pysyisi kasassa.
          sigpic
          Ex.
          E36 325i "M-Sport"
          E36 328i M-Sport
          E39 523ia
          E46 320da
          E39 525ia
          Nyt F30 320ia xDrive Sport & E46 M3 Cabrio

          Comment

          • Hemi
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 18880
            • Pirkanmaa

            #20
            Vanoskoneisissa 320=Siemens sähköillä ja 325=Bosch sähköillä.

            Comment

            • kake
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2002
              • 590
              • Kerava

              #21
              Originally posted by Hemi View Post
              Vanoskoneisissa 320=Siemens sähköillä ja 325=Bosch sähköillä.
              Toisaalta silläkään ei ole mitään väliä, jos moottorin mukana tulee johtosarja ja boxi? Auton puoleiset piuhat kuitenkin samat.
              Tallissa: Z4 35is Alpinweiss III ja Camino

              Comment

              • Hemi
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2004
                • 18880
                • Pirkanmaa

                #22
                Ei tietenkään, mutta myös kone pitää olla apulaitteiltaan+antureiltaan täydellinen. Lisäksi jos auton tai tekniikan ikä saavuttaa tällöin ajoneston, niin siinä tapauksessa tulee vaikeuksia.

                Comment

                • Hemi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2004
                  • 18880
                  • Pirkanmaa

                  #23
                  AVK:lla olisi nyt varkailla ollut/osin riisuttu ja pyörätön, mutta ajokuntoinen mauritiusblue -94 318iS Coupe, josta selviäisi kuskin oven ja takalokasuojan pinnan vaihdolla+toki valojen ja pyörien kiinniruuvaamisella.
                  Suraavalla hintapudotuksella sen saisi abaut 1900€-1700€.



                  Last edited by Hemi; 30-03-2007, 13:19.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎