Announcement

Collapse
No announcement yet.

2.8 -> 2.0 E36, entä sähköt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dsk
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2006
    • 279
    • eurajoki/pori

    2.8 -> 2.0 E36, entä sähköt?

    eli on tuo m52 b28 ('96) työn alla tuon m50b20:n ('93) tilalle, ja
    2.5:sen kannen laitan siihen.

    mites tuon sähköhommien kans, laitanko alkuperäiset 2.0:n anturit lohkoon vai 2.8:n?

    pitäiskö ohjain boksi vaihtaa 2.8:n boksiin (<--pitääkö johdotus vaihtaa) vai meneekö 2.0:sen ohjelmoinnilla?
    kyllähän mie näkisit et se on laitettava letutsulamaan, ni kyl se siit sit virkoo..



    DSK c.c
  • Ändi
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2004
    • 1292
    • Pori

    #2
    miks 325 kansi? pelkkä imari+pakosarja olis fiksumpi.
    sigpic
    E46 2d 330 -02
    EX.
    E36 2d 328 -97
    e92 335d -07
    330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
    Audi S4 -99 (324hp/497nm)
    Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
    Bmw 325 iA 2D -93
    Bmw 325 4d -92

    Comment

    • dsk
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2006
      • 279
      • eurajoki/pori

      #3
      Originally posted by Ändi View Post
      miks 325 kansi? pelkkä imari+pakosarja olis fiksumpi.

      kun hommasin pelkän 2.8:n alakerran. eikä ollut muuta kuin 2.0:n kansi itselläni ja se on pienempi venttiileiltä ko 2.5 tai 2.8:n kansi.. eli kannen jouduin ostamaan erikseen.
      kyllähän mie näkisit et se on laitettava letutsulamaan, ni kyl se siit sit virkoo..



      DSK c.c

      Comment

      • masi300
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2005
        • 262
        • Pori

        #4
        Kaikki sähkö virtalukkoa myöden, muuten ei vörki. Kun noissahan on ne ajon-estot. joku viisaampi osaa kertoa tarkemmin.
        - Muutamia riisejä
        - Muutamia saksalaisia
        - Ex E36 325im -92 coupe saksanpommi
        - Ex E30 320i -84

        Comment

        • antti79
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 2499
          • Littoinen

          #5
          Originally posted by masi300 View Post
          Kaikki sähkö virtalukkoa myöden, muuten ei vörki. Kun noissahan on ne ajon-estot. joku viisaampi osaa kertoa tarkemmin.
          Jos pelkkä M52B28:n alakerta tulee ja siihen M50B25 kansi niin noilla M50B20 hiluilla tulee toimeen. Ei siinä alakerrassa mitään ajonestoja ole... Mutta jos koko tekniikan vaihtaa M52B28:iin niin sitten tarvii vaihtaa kaikki virtalukosta lähtien.
          sigpic
          Originally Posted by jari kihlman
          "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

          Comment

          • masi300
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2005
            • 262
            • Pori

            #6
            Katos perhana Ei tässä kaikkea ehdi huomaamaan kun innoissaan aamukaljoja kittaa
            - Muutamia riisejä
            - Muutamia saksalaisia
            - Ex E36 325im -92 coupe saksanpommi
            - Ex E30 320i -84

            Comment

            • dsk
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2006
              • 279
              • eurajoki/pori

              #7
              ja nimen omaan täytyy käyttää m50b20 antureita!???? (eikä niitä m52b28:n lohkossa olevia antureita) ko eikös niissä ole eroja?
              kyllähän mie näkisit et se on laitettava letutsulamaan, ni kyl se siit sit virkoo..



              DSK c.c

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎