e36 bemussa ei toimi enää nopeusmittari kun vaihdoin hiilikuitu mittaripohjat. Mittariston irroitus,purkaminen ja kokoaminen onnistui hyvin ja mihinkään mihin ei tarvinnut koskea niin en koskenut, mutta kun laitoin johdot takaisin kiinni niin ei ensin palanut nopeus mittarin eikä bensa mittarin valo, hetken päästä nämä rupes toimimaan mutta nopeus mittari ei missään vaiheessä lähtenyt toimimaan... mikä olis voinu mennä pieleen/paskaks?? oisko neuvoja mistä ruveta kattoon??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 nopeusmittari ei toimi
Collapse
X
-
Oisko se pienin liitn siellä vasemassa laidassa huonosti kiinni. Mulla kävi niin, että se ei ollut kunnolla paikallaan. Vedä mittaristo uudelleen ulos ja käännä ratin taaksen naamalleen. Siten näet kunnolla, että liitin menee kunnolla paikalleen ja on myöskin näpeillä tilaa asentaa. Mulla oli siis kans vasen puoli mittaristosta pimeänä. Kaikki polttimot oi skyllä kannattanut vaihtaa samalla suosiolla uusiin.E61 525d LCI
Comment
-
-
Originally posted by Ha2 View PostOisko se pienin liitn siellä vasemassa laidassa huonosti kiinni. Mulla kävi niin, että se ei ollut kunnolla paikallaan. Vedä mittaristo uudelleen ulos ja käännä ratin taaksen naamalleen. Siten näet kunnolla, että liitin menee kunnolla paikalleen ja on myöskin näpeillä tilaa asentaa. Mulla oli siis kans vasen puoli mittaristosta pimeänä. Kaikki polttimot oi skyllä kannattanut vaihtaa samalla suosiolla uusiin.Wa wa wee wa!
Comment
-
-
Originally posted by Ha2 View PostOisko se pienin liitn siellä vasemassa laidassa huonosti kiinni. Mulla kävi niin, että se ei ollut kunnolla paikallaan. Vedä mittaristo uudelleen ulos ja käännä ratin taaksen naamalleen. Siten näet kunnolla, että liitin menee kunnolla paikalleen ja on myöskin näpeillä tilaa asentaa. Mulla oli siis kans vasen puoli mittaristosta pimeänä. Kaikki polttimot oi skyllä kannattanut vaihtaa samalla suosiolla uusiin.
Voisiko johtua siitä kun akussa on todella vähän virtaa??Wa wa wee wa!
Comment
-
-
Tässä tovi sitten, kun itse avasin mittariston ja laitoin takaisin kiinni, jouduin moneen otteeseen liittimet laittamaan takaisin kiinni ennen kuin alkoi kaikki toimimaan. Joten tarkista vielä kerran liittimet mittaristosta.Nyt
Köyhä
Ennen
E39 528i Sedan M-sport Orientblau Metallic -00
E46 325i Touring M-Sport II Imolarot -04
E39 528i Sedan Schwarz II -97
E36 318i Touring Farngruen Metallic -98
E34 525ia Touring Macaoblau Metallic -92
E36 325i Sedan Fjordgrau Metallic -94
E30 320i 2d Sedan Delphin Metallic -88
E32 730i Granitsilber -92
E36 316i Sedan Dunkelgrün -93
Comment
-
-
Originally posted by Janne.L View PostTässä tovi sitten, kun itse avasin mittariston ja laitoin takaisin kiinni, jouduin moneen otteeseen liittimet laittamaan takaisin kiinni ennen kuin alkoi kaikki toimimaan. Joten tarkista vielä kerran liittimet mittaristosta.Wa wa wee wa!
Comment
-
-
ei nyt millään meinaa pelittää, muutama kymmentä kertaa ränkänny niitä johtoja, nyt siis ei pala valot mittaristossa muutaku varoitus ja ilmoitus valot siis käkkärit sun muut ja nopeus mittaristo ei toimi edelleenkä:( jos joku johto on sitten vieläkin huonosti niin mikä se voisi noista olla? vai mikä oikeen mättää??Wa wa wee wa!
Comment
-
-
Ihan tarkkaan en tiedä tuon mittariston sisuskaluja mutta - useimmiten niissä on sellaisia ohuen ohuita johtimia ns. muovimatossa joka on istunut paikoillaan sen n+1 vuotta ja kun tuota menee sitten nykimään niin tahtoo katketa.
Eli oikeastaan kannattaa varmaan mittarilla piipata niitä johteita sieltä mittariston takaa ( olettaen että siellä sellaiset on ) ja katso olisiko johdoissa murtumia.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
mittaristo rupesi yhtäkkiä vaan toimimaan kun olin kuljettamassa autoa pakoputken laittoon, en ollut koskenut koko laitteeseen pitkään aikaan kun olin keskittynyt puskureiden laittoon, mutta ajaessa vähän väliä katsonut toimiiko, mut nyt näyttäis taas toimivan mittarin valoista en ole vielä varma kun ajelin päiväsälläWa wa wee wa!
Comment
-
Comment