Ruiskullista m10 en oo ajanut, mutta perus m10 vs m40 arkiliikenteessä ottaisin m40. Ainakin mulla menee pikkubensoilla, eikä tarvii ihmetellä kaasarin, tai sytkän säätöjä.
"Oikeasti kunnolla", eli vanhan koulukunnan opeilla viritettynä m10 varmasti parempi ihan jo osien saatavuuden ja tietotaidon takia. Muistetaan vielä sekin, että yllättävän suurelle osalle kansalaisista auto on viritetty kun siinä on vapaavirtaussuodatin ja pörinäputki..
Eikä herneitä nenään, koska itsekin olen ihan osapolitiikan kannalta ihan vähän vaan miettinyt m10 tekniikkaa :think
Eikä teidän M-kympeistä mene venttiilit solmuun, vaikka mun pellin alla "hyrrää" m40. Ja jos joskus viivalle satutaan, niin ei se niin vakavaa ole kumpi autoista kurmuutti 402m nopeammin. Pidetään hauska harrastus ja näpräys mielessä. Sen takia Bemari on valmistanut autoja eri moottorilla, että päästään saunan lauteilla väittelemään kenellä on isoin ja nopein
"Oikeasti kunnolla", eli vanhan koulukunnan opeilla viritettynä m10 varmasti parempi ihan jo osien saatavuuden ja tietotaidon takia. Muistetaan vielä sekin, että yllättävän suurelle osalle kansalaisista auto on viritetty kun siinä on vapaavirtaussuodatin ja pörinäputki..
Eikä herneitä nenään, koska itsekin olen ihan osapolitiikan kannalta ihan vähän vaan miettinyt m10 tekniikkaa :think
Eikä teidän M-kympeistä mene venttiilit solmuun, vaikka mun pellin alla "hyrrää" m40. Ja jos joskus viivalle satutaan, niin ei se niin vakavaa ole kumpi autoista kurmuutti 402m nopeammin. Pidetään hauska harrastus ja näpräys mielessä. Sen takia Bemari on valmistanut autoja eri moottorilla, että päästään saunan lauteilla väittelemään kenellä on isoin ja nopein
Comment