Eli miten onnistuisi e36 325i m-tech vanos-koneen turbotus?? onko miten vaikea saada lupia ja kyseessähän on siis vähäpäästöiseksi merkitty auto. Jos jollain on tietoa hieman hinnoista ja muista nikseistä niin laittakaas apuja tänne
-It doesn't matter if u win by an inch or a mile, winning is winning-
J.O.N.N.E.ZJatkuvasti Onnellinen Nuudelinsyöjä ja Normaalisti Epäitsekäs Zydecohanuristi
äläs nyt noin sano! olishan se yksi harvoja ellei ainut e36 325 turbo suomen tieliikenteessä (siis laillisesti)
ainoa juttuhan tossa on se että joutuu sinne VTT pakokaasumittaukseen jos meinaa leiman saada turbotettuna. ja se oli sen ~1000€ kerta meni läpi tai ei. tosin seuraavilla kerroilla tais saada alennusta
jos siis budjetti ei ole ihan pari tonnia niin onnea projektiin.
äläs nyt noin sano! olishan se yksi harvoja ellei ainut e36 325 turbo suomen tieliikenteessä (siis laillisesti)
ainoa juttuhan tossa on se että joutuu sinne VTT pakokaasumittaukseen jos meinaa leiman saada turbotettuna. ja se oli sen ~1000€ kerta meni läpi tai ei. tosin seuraavilla kerroilla tais saada alennusta
jos siis budjetti ei ole ihan pari tonnia niin onnea projektiin.
no voehan perkule kun ajattelin et jos ois 1000-3000e luokkaan saanu turbotettua mut eipä siinä sitten :/
-It doesn't matter if u win by an inch or a mile, winning is winning-
J.O.N.N.E.ZJatkuvasti Onnellinen Nuudelinsyöjä ja Normaalisti Epäitsekäs Zydecohanuristi
Olikos se (kake:n? ex) punainen remmillä kiusattu e36:nen leimassa sillä remmillä ja olikos se käyny pussitestit? Ei taida autaa vaikka laittelis kaikki samanlaiset palikat siihen että saisi leimaan ilman pussitestejä. Pitäs varmaan olla joku hyväksytty sarja että se onnistuis.
Olikos se (kake:n? ex) punainen remmillä kiusattu e36:nen leimassa sillä remmillä ja olikos se käyny pussitestit? Ei taida autaa vaikka laittelis kaikki samanlaiset palikat siihen että saisi leimaan ilman pussitestejä. Pitäs varmaan olla joku hyväksytty sarja että se onnistuis.
muistelen että kakella oli jostain syystä EI vähäpäästöinen ja leimattu oli remmille. se taisi olla joku intokiinan tuontimalli
sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
noh ei sit muuta kuin hakemaan indokiinasta muovipenareita joille antaa remmiä ei vaan ilman raakaa valuuttaa ei mahda saada e36:sta turbotettua laillisesti, mut jos on massii niin kuka estää, en minä ainakaan..
Kaken autohan oli joku afrikan neekeri-malli tms saudi tuonti, joka ei poikkeuksena ollut vähäpäästöinen.
Remmihän siinä oli ja oli automaatista manuaaliksi konvertoitu peli. Lohjallakin taisi yhdessä vaiheessa olla, tosin mällättynä.
Nykyisin taitaa olla nimimerkin fizz tms. omistuksessa, viimeisten omien tietojen mukaan.
Ja eiköhän kannata jo tässä topikissa haaveilu lopettaa ja jauhaa se OT vaikka tuolla muuta keskustelua topikissa.
Kaken autohan oli joku afrikan neekeri-malli tms saudi tuonti, joka ei poikkeuksena ollut vähäpäästöinen.
Remmihän siinä oli ja oli automaatista manuaaliksi konvertoitu peli. Lohjallakin taisi yhdessä vaiheessa olla, tosin mällättynä.
Nykyisin taitaa olla nimimerkin fizz tms. omistuksessa, viimeisten omien tietojen mukaan.
Ja eiköhän kannata jo tässä topikissa haaveilu lopettaa ja jauhaa se OT vaikka tuolla muuta keskustelua topikissa.
Juurikin näin. Saudeista tuotu -94.
Tiedän muutaman muunkin EI vähäpäästöisen E36:n. Ainakin nimim. LASTU:lla oli/on 318, vuosimalli taisi olla -91?
Voisihan noita löytyä enemmänkin jos kaikki kurkkaisivat mitä rek.otteessa lukee? :think
Comment