ongelma ois seuraava. sain öljypohjan irti mutta ei mahdu tulemaan pois. kokeilin tunkilla muttakun ei oikee oo mitään hyvää kohtaa mistä nostaa. monta moottorin tukikumia tosta m43 löytyy avasin kaks ja yritin nostaa niin tuntu että koko auto vaan nousee. joku viisas nikkari vois heittää hyviä vinkkejä öp irrotukseen??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 m43 öljypohjan irroitus
Collapse
X
-
Herätellääs tätä aihetta hieman.
Ilmeisesti täällä on porukalla kokemuksia öljypohjan irroittamisesta + tiivisteen vaihtamisesta, ilman että tarvitsee purkaa ohjausvaihdetta yms pois tieltä?
Onnistuuko siis sama kikka kuin esim m50:ssä, eli tyynyjen irroittamisella ja koneen nostamisella?F25 X3 setämies-edition
E36 325 iA Cabriolet
__________________
Ex. E87 120dA m-sport, E36 316i OEM, E36 2d 328i M-sport, E34 540iAT, E36/5 316i, 6er reihe, E28 520i (m30b28), E28 520i (m20b23)
Comment
-
-
m50/m52 onnistuu ainakin helpostin, kun pistää palkin konehuoneen yli, Nostaa konetta pikkusen liinoilla ja laskee etupalkin kaikkineen alas (löysää vaan kiinnityspultit ja yhden pultin rattiakselin nivelestä). Sillon mahtuu öljypohja pois ja ei mee kauaa taikka vaadi mitään erikoisia apuvälineitä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View Postm50/m52 onnistuu ainakin helpostin, kun pistää palkin konehuoneen yli, Nostaa konetta pikkusen liinoilla ja laskee etupalkin kaikkineen alas (löysää vaan kiinnityspultit ja yhden pultin rattiakselin nivelestä). Sillon mahtuu öljypohja pois ja ei mee kauaa taikka vaadi mitään erikoisia apuvälineitä.
Vähintäänkin testaamisen arvoinen kikka.F25 X3 setämies-edition
E36 325 iA Cabriolet
__________________
Ex. E87 120dA m-sport, E36 316i OEM, E36 2d 328i M-sport, E34 540iAT, E36/5 316i, 6er reihe, E28 520i (m30b28), E28 520i (m20b23)
Comment
-
Comment