Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw e36 320i viritys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bimmer_party
    Newbiemmer
    • Apr 2007
    • 7

    bmw e36 320i viritys

    eli onko mitään järkeä ruveta virittää 320i millään tavalla??
    jos on niin mitä suosittelette??
  • Juhaska
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2007
    • 3971
    • Suomi

    #2
    Suosittelen että ostat isompi koneisemman esim. 323, 325, 328 tai sitten M3. Se että saat tuosta kaks litrasesta edes +30hv irti maksaa jo melkosesti.
    ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+

    Comment

    • mika68
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2004
      • 1966
      • ......

      #3
      Originally posted by Juhaska View Post
      Suosittelen että ostat isompi koneisemman esim. 323, 325, 328 tai sitten M3. Se että saat tuosta kaks litrasesta edes +30hv irti maksaa jo melkosesti.
      Näin on:think
      Lastu tuo ehkä perstuntumalta jotain hevosia, eikä maksa paljoa.
      Putkistot ja kaikki "vapaavirtaus" suodattimet kannattaa unohtaa.
      Ei mainittavaa hyötyä

      Turbotus käytännössä mahdotonta laillisesti.
      Vaihto ainoa järkevä ratkaisu vaikka senhän jo tiesitkin

      Comment

      • Fallu
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2005
        • 1780
        • oulu

        #4
        turha tuommosta on ruveta virittää
        |Sotkamo Connection|

        Originally posted by Eetu
        Dry vodka auttaa tähänkin.

        Comment

        • Harri G
          BTCF Member
          • Jul 2005
          • 9041
          • Iisalmi

          #5
          Paremmin virtaavaa putkistoa ja k&n:n paneelisuodatin orggiskoteloon. Eipä näillä vehkeillä siltikään kuuhun mennä
          E39 ja E91

          Comment

          • Dimppa123
            Newbiemmer
            • Jul 2011
            • 2
            • Suomi

            #6
            Emmä nyt tiiä, kaverilla on 320 e36 -92. Ahtot 1,3bar muistakseni + sport imu sekä pakosarja, lastu luonnollisesti, ylikoon männät ja kansi laskettu, ala kerta vahvistettu ja kiremmät nokat. Oliks se tullu jotain 4-5tonni maksannu sellainen viritys mut onhan sillä nyt 341hp. Ja oon itse nähny sen dyno paperin. Nyt siinä oon kyl vähemmän ku ahtot laskettu. Ja iteki vähä meinasin sama viritys setti laita. Inspiraatio pitäs olla ja raha ja tilat nii saap sitä 2litraselta tehty tehokampi ku m3 Yks hyvä esimerkki mun kaverin nissani 1,8 konel twin turbo sun muuta ja tätä nii 380hp.

            Ps. Kaveri laita aina vakioks se bemari, ku käytä leimas. eli vakioputkisto,imu ja kaikki muuta, että päästöt säily vakiona. Mutta iteki suosittelen, että ostat vaa 325 tai 328 jos ei ole kiinnostusta tämmöstä rakentaa. Lastu kyl pikkase vaikutta ja putkisto mutta silti aika laiska auto ilman ahtoja.

            Comment

            • jr66
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2006
              • 16368
              • Asikkala

              #7
              Originally posted by Dimppa123 View Post
              Emmä nyt tiiä, kaverilla on 320 e36 -92. Ahtot 1,3bar muistakseni + sport imu sekä pakosarja, lastu luonnollisesti, ylikoon männät ja kansi laskettu, ala kerta vahvistettu ja kiremmät nokat. Oliks se tullu jotain 4-5tonni maksannu sellainen viritys mut onhan sillä nyt 341hp. Ja oon itse nähny sen dyno paperin. Nyt siinä oon kyl vähemmän ku ahtot laskettu. Ja iteki vähä meinasin sama viritys setti laita. Inspiraatio pitäs olla ja raha ja tilat nii saap sitä 2litraselta tehty tehokampi ku m3 Yks hyvä esimerkki mun kaverin nissani 1,8 konel twin turbo sun muuta ja tätä nii 380hp.

              Ps. Kaveri laita aina vakioks se bemari, ku käytä leimas. eli vakioputkisto,imu ja kaikki muuta, että päästöt säily vakiona. Mutta iteki suosittelen, että ostat vaa 325 tai 328 jos ei ole kiinnostusta tämmöstä rakentaa. Lastu kyl pikkase vaikutta ja putkisto mutta silti aika laiska auto ilman ahtoja.
              Eiköhän tämä asia ole reilussa neljässä vuodessa tullut kysyjälle jo selväksi

              Comment

              • Rockford
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2004
                • 8028
                • Pinsiö

                #8
                Originally posted by jr66 View Post
                Eiköhän tämä asia ole reilussa neljässä vuodessa tullut kysyjälle jo selväksi
                Juu, luulis, vuoden nosto
                -Dodge Charger -73
                -Mercedes-Benz GLK
                -VW Transporter

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎