Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 mikä tämän s**tanan savutuksen ja tyhjäkäynnin humppamisen aihettaa? *KIIRE*

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fraatti
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 4582
    • Tampere

    #16
    Originally posted by bmwbmw View Post
    vaihdoin anturin jo silloin edellisellä kerralla. mutta sillä ei ollet vaikutusta asiaan. olen kyllä piuhoja yrittänyt tutkia koko illan mutta tuloksetta. eikös imuilman lämpötila anturi ole massamittarin kanssa samassa paikassa? ja eri massa mittaria on kokeiltu. vakiolastu on. en ole käynyt vikakoodeja lukemassa koska kun se edellisellä kerralla tuota teki niin käytin silloin ja vikamuistissa ei ollut mitään.
    imuilman lämmölle oma anturi imusqarjan alla
    F11 535dX LCI
    Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

    Comment

    • Wiking
      BTCF Member
      • Dec 2005
      • 1647
      • Laihia

      #17
      Originally posted by bmwbmw View Post
      eli kysessä on tämä auto: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=76862
      auto teki kerran aikasemminkin tämän mutta se lähti itsestään pois mutta nyt päivää ennen karalalle säätöön menoa se tekee sitä taas.
      eli oireet ovat:
      -savuttaa mustaa, eli saa bensaa ihan saatasti
      -kulutus 20€=50km
      -tulpat ihan mustat
      -joskus tyhjäkäynnin seilaaminen hetken 200-3000rpm ja sitten sammuu

      tarkasetut/vaihdetut:
      -lambda
      -ilmamassamittari
      -imuvuodot tarkastettu

      päästöarvoja:
      hc: 700-1000
      lamda: n.0.8

      että tässäpä poijjaat miettimistä ja on muuten kiire. huomenna karalle meno ja minä en enää kuukautta odottele uutta aikaa edit. jos näyttää että sitä ei sitten säädössä saada pois niin onko kellään jyväskylässä vikakoodin lukijaa/nollaajaa kun huomenna itse sielläpäin olen? edit2: Nyt olen jyväskylään lähdössä niin jos jollain laitteet siellä on niin soittaa tai laittaa viestiä 044-3480887

      Tuliko tähän ongelmaan selvyyttä, kun on omassa vastaava tilttiä....
      Nyt
      BMW 330e g21 M-Sport
      Ennen
      BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎