Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 m3 cabrio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • culli
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2005
    • 378
    • Helsinki

    e36 m3 cabrio

    Oma e46 coupe meni kaupaksi ja pitäis alkaa kesäauton hankintaan...
    Kaikenlaisia vehkeitä oon harkinnu, mutta nyt toi otsikon mukainen peli houkuttelee kaikkein eniten.
    Söörtsiä on käytetty sekä täällä, että muilla forumeilla mutta jotain on kuitenkin jääny huomaamatta joten muutamia kysymyksiä, oli sitten toistoa tai ei.

    Vaimo saa/joutuu kuitenkin välillä ajelemaan, kun olen joko työmatkalla tai humalassa joten aloitetaan sen kysymyksistä.

    1. Onko missään mallissa luistonestoa vakiona/lisävarusteena.
    2. Mahtuuko takakonttiin yhtään mitään? Tuleeko katto päällä lisää tilaa luukkuun, vai onko rievulle täysin oma kotelo?
    Jos jollain on kuva cabrion luukusta, niin postatkaa topicin jatkoksi.

    sitten omia...

    3. Onko 3.0 ja 3.2 malleissa muuta eroa, kuin kone ja laatikko?
    4. 3.2:ssa ilmeisesti tehot eivät(ainakaan käytettynä) täysin vastaa tehtaan ilmoituksia. Onko 3.2 ja 3.0 välinen ero kuitenkin huomattava vai marginaalinen?
    5. Missä hinnoissa kovat katot pyörii, jos sellaista ei satu tulemaan mukana?
    6. Onko cabrio ajettavuudeltaan edes suunnilleen samaa luokkaa kuin umpikorinen vai onko paljon letkumpi?
    7. Mitä muuta??
    8. Lentoja varaamaan...
    G20 320i M-sport
    Alfa GTV 1750
  • cojama
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2002
    • 1421
    • www.e30m3.fi

    #2
    Originally posted by culli View Post
    Oma e46 coupe meni kaupaksi ja pitäis alkaa kesäauton hankintaan...
    Kaikenlaisia vehkeitä oon harkinnu, mutta nyt toi otsikon mukainen peli houkuttelee kaikkein eniten.
    Söörtsiä on käytetty sekä täällä, että muilla forumeilla mutta jotain on kuitenkin jääny huomaamatta joten muutamia kysymyksiä, oli sitten toistoa tai ei.

    Vaimo saa/joutuu kuitenkin välillä ajelemaan, kun olen joko työmatkalla tai humalassa joten aloitetaan sen kysymyksistä.

    1. Onko missään mallissa luistonestoa vakiona/lisävarusteena.
    2. Mahtuuko takakonttiin yhtään mitään? Tuleeko katto päällä lisää tilaa luukkuun, vai onko rievulle täysin oma kotelo?
    Jos jollain on kuva cabrion luukusta, niin postatkaa topicin jatkoksi.

    sitten omia...

    3. Onko 3.0 ja 3.2 malleissa muuta eroa, kuin kone ja laatikko?
    4. 3.2:ssa ilmeisesti tehot eivät(ainakaan käytettynä) täysin vastaa tehtaan ilmoituksia. Onko 3.2 ja 3.0 välinen ero kuitenkin huomattava vai marginaalinen?
    5. Missä hinnoissa kovat katot pyörii, jos sellaista ei satu tulemaan mukana?
    6. Onko cabrio ajettavuudeltaan edes suunnilleen samaa luokkaa kuin umpikorinen vai onko paljon letkumpi?
    7. Mitä muuta??
    8. Lentoja varaamaan...

    Auto ei tarvitse mitään luistonestoa, ei talvella eikä kesällä oli ajajana nainen tai mies, poikittain sen saa jos haluaa kuten muutkin takavetoiset.

    Konttiin mahtuu n. 270l. tavaraa ja ihan hyvin sillä kaksi ihmistä pärjää jollei vaunuja ole.

    Katto menee koteloon ja katon avaamalla tilaa ei tule lisää.

    Eroja tekniikoissa on ja parhaiten ne löydät searchilla kuten myös tyyppiviat.

    Tehoista älä huoli, kunnossa olevana kummallakin pääsee alle 6sek. sataseen ja huippuja sen verran että Suomessa pärjää täysin.

    Kovakatto maksaa tonnin molemmin puolin ja yleensä yli, varmista että autossa on hard top valmius. Tämän saa toki laitettua jälkikäteenkin eikä sen puuttumisen takia kannata hyvää autoa hylätä.

    Kori on letkumpi ja sen huomaa, avoauton ominaisuus mikäli autoa ei alunperin ole suunniteltu avoautoksi kuten vaikka Lotus Elise ja muut vastaavat autot joissa katto ei ole merkittävä tukirakenne.

    Suomessakin on jo hyviä yksilöitä valmiina ajoon ja käteisostaja varmasti saa alennusta.

    Comment

    • AT83
      Bimmer Rookie
      • Oct 2004
      • 49
      • Finland

      #3
      Originally posted by cojama View Post
      Auto ei tarvitse mitään luistonestoa, ei talvella eikä kesällä oli ajajana nainen tai mies, poikittain sen saa jos haluaa kuten muutkin takavetoiset.

      Konttiin mahtuu n. 270l. tavaraa ja ihan hyvin sillä kaksi ihmistä pärjää jollei vaunuja ole.

      Katto menee koteloon ja katon avaamalla tilaa ei tule lisää.

      Eroja tekniikoissa on ja parhaiten ne löydät searchilla kuten myös tyyppiviat.

      Tehoista älä huoli, kunnossa olevana kummallakin pääsee alle 6sek. sataseen ja huippuja sen verran että Suomessa pärjää täysin.

      Kovakatto maksaa tonnin molemmin puolin ja yleensä yli, varmista että autossa on hard top valmius. Tämän saa toki laitettua jälkikäteenkin eikä sen puuttumisen takia kannata hyvää autoa hylätä.

      Kori on letkumpi ja sen huomaa, avoauton ominaisuus mikäli autoa ei alunperin ole suunniteltu avoautoksi kuten vaikka Lotus Elise ja muut vastaavat autot joissa katto ei ole merkittävä tukirakenne.

      Suomessakin on jo hyviä yksilöitä valmiina ajoon ja käteisostaja varmasti saa alennusta.

      Onko sinulla tietoa kuinka suuri homma mahtaa jälkikäteen olla tuon "kovakattovalmiuden" asentaminen?

      Comment

      • cojama
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2002
        • 1421
        • www.e30m3.fi

        #4
        Kiinnikkeet on helppo laittaa eikä maksa kuin satasen verran jopa alle, johdotuksissa on hiukan hommaa mutta ei mitään ylivoimaista, johdot voi myös jättää vetämättä jolloin valot ja takalasin lämmitys ei toimi.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎