Kertokaas ihmiset, pitäiskös tosta viiksestä tapahtua jotain kun painaa siitä niinku sinne ratin keskiötä kohti. Lukiskohan siinä jotain tyyliin "Abruf". Itselläni ei ole ohjekirjaa, niin en sitä siitäkään voinut tarkistaa. Ja jos pitäis niin miksi ei tapahdu :F...?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 vakionopeudensäätimen viiksen toiminta
Collapse
X
-
Luulen että tarkoitat tuota vilkkujen/valojen viikseä. Omassa vehkeessä siitä painaessa juurikin sinne keskiöön päin ajotietokoneen ollessa pois päältä se käynnistyy, ja käynnissä ollessa se selaa niitä eri tietoja mitä sieltä saa ulos..tiedä sitKulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
-
-
Tässä ohjeet miten E36:n vakkaria käytetään:
- viiksen työntö eteenpäin/taaksepäin: nykyinen nopeus jää muistiin ja vakkari aktivoituu
- viiksen paino alaspain/ylöspäin: vakkari pois päältä (sama tapahtuu myös kun painaa jarrua tai kytkinpoljinta)
- viiksen työntö "sisäänpäin" eli rattia kohti: vakkari menee taas päälle eli auto kiihdyttää siihen nopeuteen, mikä on vakkarin muistissa
- vakkarin ollessa päällä viiksen vetäminen itseensä päin vähentää nopeutta (olisikohan n 2km/h per veto) ja työntö taas vastaavasti lisää nopeutta saman verran
Nuo nyt näin ulkomuistista lueteltuna.
Comment
-
Comment