auto: e36 320 -95
Juu, piti töihin lähtee mut bemun mielestä se ei ollut näköjää hyvä idea. Pyöritti nätisti mut ei käynnistynyt. Töitten jälkee rupesin si selvittelee vikaa, bensapumppu kyl surisee niinku ennenki/tekee paineen (ainaski mitä tunsi kädellä pumpulta lähtevän letkun kyljestä), kattelin päällisinpuolin konehuoneesta mahdolliset irronneet liittimet tai muut vastaavat, ei mitää.. Meni tunti, meni kaks (ja hermot), muutaman pitkän sahauksen jälkee se sitten heräs mut todella huonosti, kävi aivan kummallisesti. Viimeaikoina tyhjäkäynti on hivenen ollu epävarman oloista ja hc ja co oli hieman koholla katsastukses
mikä saattas olla vikana? (kampiakselin asennontunnistin, nokka-akselin asennontunnistin, lambda, joutokäyntiventtiili..)
oon yrittäny selailla muita juttuja täältä käyntihäiriöistä mut ei oikein oo auennu mulle... pystyykö noita antureita jotenki mittaamalla testaan...
tarttis pikasta apua kun auto seisoo tallissa ja leima pitäs saada kohta
Juu, piti töihin lähtee mut bemun mielestä se ei ollut näköjää hyvä idea. Pyöritti nätisti mut ei käynnistynyt. Töitten jälkee rupesin si selvittelee vikaa, bensapumppu kyl surisee niinku ennenki/tekee paineen (ainaski mitä tunsi kädellä pumpulta lähtevän letkun kyljestä), kattelin päällisinpuolin konehuoneesta mahdolliset irronneet liittimet tai muut vastaavat, ei mitää.. Meni tunti, meni kaks (ja hermot), muutaman pitkän sahauksen jälkee se sitten heräs mut todella huonosti, kävi aivan kummallisesti. Viimeaikoina tyhjäkäynti on hivenen ollu epävarman oloista ja hc ja co oli hieman koholla katsastukses
mikä saattas olla vikana? (kampiakselin asennontunnistin, nokka-akselin asennontunnistin, lambda, joutokäyntiventtiili..)
oon yrittäny selailla muita juttuja täältä käyntihäiriöistä mut ei oikein oo auennu mulle... pystyykö noita antureita jotenki mittaamalla testaan...
tarttis pikasta apua kun auto seisoo tallissa ja leima pitäs saada kohta
Comment