Announcement

Collapse
No announcement yet.

325i e36 Lisää tehoa...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mazaa
    Newbiemmer
    • Jul 2004
    • 7
    • Turku

    325i e36 Lisää tehoa...

    Elikkäs miten saisi helpolla lisää tehoa tai missä olisi konepajoja jotka taikoisi siihen lisää tehoa, mielellään vielä halvalla??? Mitenkäs se vaikuttaa teho puoleen kun on automaatti???

    Kolme viikkoa olen bemarin omistanut ja tyyväinen olen ollut, mutta tehoa ei ole ikinä liikaa?? vai miten se meni. Niin ja auto -92 jos merkitystä.
  • Jaksu
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 753
    • Kempele

    #2
    Re: 325 e36 Lisää tehoa...

    Originally posted by Mazaa
    Elikkäs miten saisi helpolla lisää tehoa tai missä olisi konepajoja jotka taikoisi siihen lisää tehoa, mielellään vielä halvalla??? Mitenkäs se vaikuttaa teho puoleen kun on automaatti???

    Kolme viikkoa olen bemarin omistanut ja tyyväinen olen ollut, mutta tehoa ei ole ikinä liikaa?? vai miten se meni.
    Tehojahan saa lisää, mutta toi halvalla on vissiin suhteellinen käsite Tuolta löytyy malliksi jotain nännää -> www.bavauto.com
    xdrive

    Comment

    • Mazaa
      Newbiemmer
      • Jul 2004
      • 7
      • Turku

      #3
      niin ja sellainen unohtui mainita että vaikuttaako se kun siihen on saksassa asennettu joku euro2 päästö systeemi laite??

      Comment

      • Susi
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2003
        • 473
        • Kuopio, Suomi

        #4
        Se Euro2 tarkoittaa, että sinulla on autossasi katalysaattori ja autosi läpäisee Euro2 pakokaasurajat. Autosi on siis vähäpäästöinen, mikä pitää ottaa huomioon autoa viritettäessä.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎