Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 käynnistys ongelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jannu-11
    Newbiemmer
    • Nov 2006
    • 29
    • Lemi

E36 käynnistys ongelma

Lueskelin tuossa vanhoja Threadeja mutta silmään ei pistänyt samanlaista vikaa joka vaivasi tänään.
    Kävin autolla heittään pienen lenkin kaupungilla ja kun palasin kotiin, sammutin auton, hain pari kamaa sisältä ja yritin lähteä liikkeelle niin auto ei käynnistynyt enään. Muutaman kerran yritti, jolloin nosti kiekat kolmeen tonniin ja sammui samantien. Startti pyöritti hyvin. Aikani tutkailtua ja korjausopasta selailtuani mietin, että oisko bensa loppu vaikka mittarin mukaan 15l pitäis viel olla. Noin 30 min meni ja starttasin uudelleen ja kas kummaa auto pelas kun mitään vikaa ei ois ollutkaan. Mietin myös asentoanturi mahdollisuutta, mutta edellinen omistaja kertoi että oli vaihtanut sen vuos sitte.
    Auto on 323i -96 ja ollut mulla tosiaan vasta viikon. Ajattelin jo et hyvin alkoi tää mun bemari harrastelu.

Onkohan kenelläkään ollut samanlaista ongelmaa? Voiskohan nuo rankkasateet vaikuttaa asiaan?
    E83 X3-08
    Ex. E36 320i Touring-96, E36 323i-95, E46 325xi-01
  • ruikki
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 585

mulla teki e36 kerran tai pari vuodessa sillai ku pihassa siirti ihan pikkusen autoa esim. lumitöitä tehdessä ja sammutti heti. nii joskus kävi sillai että ku autoa seuraavan kerra alko käynnistää nii ei lähteny ku hullulla starttaamisella vaivoin käyntiin. joskus joutu lataamaan akunki uudelleen. mutta sitte ku lähti käyntiin nii toimi taas niinku ei mitään kuhan jonku aikaa oli käynyt.
    vikaa en tiiä mikä oli mutta tosiaan noin kerran vuodessa sattu ja aina yleensä sillai ku vähän aikaa vaan käytti autoa ja sammutti heti nii vika ilmeni.
    sittenpä tuli aina koittaa vähä aikaa käyttää ku siirti että ei heti sammuttanu.
    !!! U TOUCHA MA CAR - I`LL FUCK U DOG AN EAR!!!!

Comment

• Jannu-11
      Newbiemmer
      • Nov 2006
      • 29
      • Lemi

Tänää töissä kuulin kaverilta et samaa on tehnyt joskus hänenkin bemu. Pitää yrittää käyttää pidempää ennen kuin sammuttaa.
      Oma vika tuli vain esille kun olin jo ajanut pidemmän matkan ja kävin kotona sisällä ja kun tulin takaisin niin ei startannut enää. Auto oli sammuksissa n.5min. Nyt auto pelaa taas kuin ei mitää...

Ei voiko ihmetellä
      E83 X3-08
      Ex. E36 320i Touring-96, E36 323i-95, E46 325xi-01

Comment

• Basa
        Newbiemmer
        • Jun 2009
        • 16
        • vantaa

Mulla on tehnyt samaa nyt muutaman kerran sateella ja auto e36 325 m50b52..osaisko kukaan sanoo missä on vika???:think

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎