Ajauduin pallonivelenvaihtoon vaikka olen kuullut, että järkevintä olisi vaihtaa koko tukivarsi.
Revin alatukivarren irti autosta ja sitten tuli tenkkapoo.
Varaosaliikkeen tyyppi antoi kuvassa näkyvän pallonivelen, mutta sehän on vailla
tukivarressa olevan viallisen pallonivelen laipan reunapullistumia. Mikä lie Fixus-liike jossa asioin.
Peltihässäkän otin auki ja totesin, että koko homma lilluu jonkin kumivaimentimen sisällä.
Saako tuota edes prässättyä auki vai kokoanko paskan takaisin autoon ja alan ryyppäämään olutta ja hankin ensi viikolla koko tukivarren nivelineen ????
Ajamaan pitäisi päästä ainakin ma-aamuna.
(olutta on autotallin nurkassa laatikollinen ja helle painaa päälle....)
Revin alatukivarren irti autosta ja sitten tuli tenkkapoo.
Varaosaliikkeen tyyppi antoi kuvassa näkyvän pallonivelen, mutta sehän on vailla
tukivarressa olevan viallisen pallonivelen laipan reunapullistumia. Mikä lie Fixus-liike jossa asioin.
Peltihässäkän otin auki ja totesin, että koko homma lilluu jonkin kumivaimentimen sisällä.
Saako tuota edes prässättyä auki vai kokoanko paskan takaisin autoon ja alan ryyppäämään olutta ja hankin ensi viikolla koko tukivarren nivelineen ????
Ajamaan pitäisi päästä ainakin ma-aamuna.
(olutta on autotallin nurkassa laatikollinen ja helle painaa päälle....)
Comment